За 48 годин Louis Vuitton заробив на рекламі з Мессі та Роналдо $13,5 млн.
За даними маркетингової платформи Launchmetrics, за 48 годин Дому Louis Vuitton вдалося заробити в інтернеті близько $13,5 млн.
Про це повідомляє Business of fashion.
Фотографія Енні Лейбовіц, на якій зірки футболу Кріштіану Роналду та Ліонель Мессі грають у шахи на валізі Louis Vuitton, стала вірусною у соцмережах. За дві доби вона була опублікована понад 55 тис. разів і набрала загалом близько 65 млн лайків — найбільше за всю історію платформи Instagram (власника компанії Meta визнано в Росії екстремістською та заборонено). Також повідомляється, що з моменту публікації знімку модний будинок Louis Vuitton заробив близько $13,5 млн. За даними маркетингової платформи Launchmetrics, це більш ніж удвічі перевищує нещодавню співпрацю Adidas з групою K-Pop Blackpink і приблизно на 40% більше, ніж комп’ютер Versace з Дженніфер Лопес у 2019 році.
Рекламна кампанія Louis Vuitton стала першою спільною роботою форварда збірної Португалії та «Манчестер Юнайтед» Кріштіану Роналду та аргентинського нападаючого «Парі Сен-Жермен» Ліонеля Мессі.
Нагадаємо, що Кріштіану Роналду знявся у рекламі Louis Vuitton разом зі своїм вічним суперником — Ліонелем Мессі.