Усі користувачі YouTube незабаром отримають обліковий запис
Усі користувачі YouTube незабаром отримають новий спосіб ідентифікації. Сьогодні компанія оголосила, що маркери @name використовуватимуться на всій платформі. Ця умова поширена в інших місцях Інтернету, але відхилена для YouTube.
Кожен користувач YouTube матиме унікальне керування, яке застосовуватиметься на всій платформі, від сторінок каналу до Shorts, конкурента YouTube TikTok. Користувачі можуть використовувати дескриптор, щоб згадувати інших у коментарях, описах відео, назвах тощо, що, за словами YouTube, полегшить творцям охоплення аудиторії та збільшить видимість.
«Ми хочемо переконатися, що творці можуть створювати таку ж унікальну ідентичність, як і їхній контент, водночас даючи глядачам впевненість, що вони взаємодіють зі своїми улюбленими творцями», — йдеться у блозі YouTube. Творці й надалі матимуть назву каналу, але дескриптори будуть унікальними, що потенційно зменшить кількість облікових записів імітаторів .
Починаючи з цього тижня, YouTube поступово впроваджуватиме дескриптори, сповіщаючи користувачів, коли настане їхня черга вибрати дескриптор, а це означає, що деякі люди зможуть вимагати своїх раніше за інших. Якщо користувач уже створив персоналізовану URL-адресу для свого каналу, це буде його ідентифікатор за замовчуванням (у нього буде можливість змінити його, коли настане його черга).
YouTube каже, що розгортатиме сповіщення на основі таких факторів, як загальна присутність на платформі, кількість підписників і активність каналу. Претензія на ручку також може бути поштовхом, необхідним для авторів, які не є на YouTube, щоб приєднатися до платформи або стежити за своїм обліковим записом — користувачам зазвичай потрібно 100 або більше підписників, щоб створити спеціальну URL-адресу ( повідомлення говорить про вибір, зміну та видалення URL-адрес зараз на паузі).
Додавання ручок ще більше приводить YouTube у відповідність із TikTok, оскільки компанія подвоїла свої інвестиції в Shorts. Минулого місяця YouTube оголосив , що запровадить монетизацію Shorts, дозволяючи авторам залишати 45 відсотків доходу від реклами. Він також додав оновлення, як-от водяні знаки , до коротких відео , опублікованих в інших місцях, і інструменти для використання довших відео в коротких кліпах протягом останніх кількох місяців, оскільки це бере участь у TikTok.