У Франції Twitter заблокував урядову рекламу, посилаючись на закон проти інформаційних маніпуляцій
МВС Франції запустило кампанію #Ouijevote (так, я голосую), яка закликає громадян зареєструватися на вибори до Європарламенту, що пройдуть 26 травня. Утім соціальна мережа не дала у повній мірі оплатити твіти з цим повідомленням.
Як пише Le Figaro, такий спосіб агітації розробили у Міністерстві внутрішніх справ Франції. Він координується Державною інформаційною службою (SIG). Кампанія закликає зареєструватися громадян на виборах до Європарламенту та проголосувати на них.
Twitter заблокувала рекламу постів кампанії #Ouijevote, оскільки новий закон проти інформаційних маніпуляцій вимагає від інформаційних платформ ознайомлювати користувачів з тим, хто оплачує політичну рекламу.
«Поки що Twitterне розробив таких механізмів, тому було вирішено повністю прибирати рекламні оголошення, які мають політичний характер», — відповіла компанія на звернення SIG.
Утім у відомстві наголошують, що інформаційна кампанія є просвітницькою, а не політичною та не представляє жодну політичну партію. Також вони називають такі дії Twitter спробою повернутися за стіл переговорів щодо норм закону.
Нагадаємо, парламент Франції ухвалив закони проти інформаційних маніпуляцій восени минулого року. Вони, зокрема, підвищує зобов’язання таких медіаплатформ , як Facebook чи Twitter, бути більш прозорими щодо поширеного за гроші контенту.
Источник: ms.detector.media
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий