TikTok починає тестувати горизонтальний повноекранний режим
TikTok почав тестувати новий горизонтальний повноекранний режим. TechCrunch повідомляє , що деякі користувачі TikTok починають бачити нову повноекранну кнопку на звичайних квадратних і прямокутних відео. Ця кнопка, схожа на подібну на YouTube, перемикає відео TikTok у горизонтальний повноекранний режим.
TikTok підтвердив обмежений тест для TechCrunch після того, як кілька користувачів помітили, що протягом останніх тижнів з’являється повноекранна кнопка. Тепер це ще більше наближає соціальну відеомережу до YouTube. Що значною мірою відрізняє TikTok від YouTube, так це зосередженість TikTok на портретному відео, причому творцям доводиться створювати окремі відео для TikTok і YouTube, щоб використовувати сильні сторони різних платформ.
Якщо цей повноекранний режим означає, що творці тепер можуть створювати одне відео, оптимізоване як для YouTube, так і для TikTok, ми цілком можемо побачити більше довгострокових відео на TikTok, які зазвичай можна знайти лише на YouTube. На початку цього року TikTok збільшив максимальну тривалість відео до 10 хвилин після того, як протягом багатьох років тестував все більші завантаження.
У той час як TikTok все частіше пропонує більше, ніж просто короткі відео, такі конкуренти, як Instagram і YouTube, обидва запустили кадрові відео у формі Reels і Shorts відповідно. Snapchat навіть пропонує Spotlight, вкладку в програмі Snapchat, яка пропонує короткий відеовміст.
Тест TikTok горизонтального повноекранного режиму слідує за довгоочікуваним тестом його функції покупок у програмі. TikTok Shop дозволить користувачам купувати продукти, не виходячи з програми, і вже запущено в таких регіонах, як США та Індонезія.