Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через курс Ілона Маска
Декілька світових брендів знизили витрати на рекламу в Twitter через політику її нового власника Ілона Маска, пише газета Financial Times.
За інформацією видання, кілька провідних рекламних агентств розповіли, що майже всі великі бренди, які вони представляють, призупинили платежі у Twitter, пославшись на «виборчий підхід Маска у контролі за контентом» та рішення про звільнення рекламників. Як повідомили у галузі, після масових звільнень у Twitter у агентств не залишилося контактів із компанією Маска і вони майже не отримують від неї повідомлення. Інші поскаржилися, що рекламні системи погано працюють.
За словами одного із представників галузі, Маск спробував зателефонувати керівникам деяких брендів, щоб відчитати їх. В результаті інші вирішили скоротити свої витрати до мінімуму, щоб уникнути погіршення відносин з Маском.
За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати з того часу, як соцмережа очолив Маск. Уточнюється, що на ці 50 рекламодавців припадало $317 млн із $5 млн доходу Twitter у 2021 році.
Фото: Getty Images