Goodnews.ua


Компанія Tesla в Норвегії підняла ціни на зарядку Supercharger

Январь 31
22:28 2021

Ціна збільшиться з 1,70 до 2,57 норвезьких крон (NOK) за кіловат-годину. Це зростання на 51%. Надалі Tesla буде щоквартально міняти ціни на Supercharger, щоб забезпечити справедливі ціни по всій мережі Supercharger, пише в своєму звіті Евен Сандволд Роланд, менеджер зі зв’язків з громадськістю Tesla Norway.

Обіцяють, що в залежності від місця, ціни можуть як піднятися так і знизитися.

Саме по собі підвищення цін не дивно. Багато експертів, які працюють з швидкою зарядкою в Норвегії, вважають, що ціна, яку встановила Tesla, швидше за все, нижче собівартості. І навіть збільшення ціни на 50% все ще недостатньо для припинення субсидування. Можливе збільшення ціни має щось спільне з обіцяним відкриттям мережі для конкурентів. У будь-якому випадку, ціни Тесли все ще нижче, ніж у конкурентів.

Якщо припустити, що у Model 3 є 74 кВт * год доступною ємності акумулятора і зарядка від 10 до 80% на Supercharger V2 (150 кВт) займає 33 хв, вона заряджає майже 52 кВт * год з середньою потужністю 94,2 кіловат. Що ж буде, якщо ми спробуємо зарядити цю Теслу на зарядних станціях конкурентів?

tesla-uvelichivaet-ceny-na-zarjadku-a9e457b.png (163 KB)

Порівняння цін швидкої зарядки в Норвегії

Доплата за час означає, що ціна утворена як платою за кВт * год, так і за час зарядки. Наприклад, Фортум бере 2,50 кр / кВт * год + 2 кр / хв. Це робиться для того, щоб водій швидше звільняв зарядну станцію.

Графік показує, що Tesla як і раніше пропонує своїм клієнтам цінову перевагу, але вона скорочується. А у Ionity як і раніше найвища ціна. Але у Ionity є багато тарифів. Бізнес-модель Ionity полягає в продажу доступу до мережі через виробника автомобілів і інших операторів зарядки. Тому фактична ціна зарядки у Ionity може бути значно нижче. Наприклад, клієнти Ford можуть заряджати свої Мустанги за 1,88 кр в перший рік володіння (потім ціна дещо підвищується).

Крім того, важко порівнювати суперчарджер і Ionity. Мережа зарядки Tesla значно більше, ніж у Ionity в Норвегії. Tesla керує 72 станціями Supercharger на всьому шляху до Фіннмарк (крайній північ Норвегії). У цьому році відкриється ще 30 станцій. Для порівняння, мережа Ionity складається тільки з 20 зарядних станцій, ще одна перебуває в стадії будівництва.

В цілому, різниця в цінах між більшістю операторів зарядки не дуже велика. Ті, у кого є автомобілі, які можуть заряджатися швидко, матимуть перевагу у операторів, у яких є компонент часу на додаток до компоненту кВт / год.

Источник: autoporady.com

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Через атаку «Шахедів» у Києві та низці областей — повітряна тривога

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua