Goodnews.ua


Ілон Маск розпустив PR-підрозділ Tesla

Октябрь 07
18:37 2020

Розпуск Департаменту комунікацій з громадськістю та ЗМІ відбувся після того, як Маск ознайомився з публікаціями та відеосюжетами про "Батарейний день".

Заміни чи повернення цього структурного підрозділу компанії не передбачається, повідомляє Autoevolution.

М’яко кажучи, бренд Tesla висвітлюється у ЗМІ неоднозначно. Є засоби масової інформації, які, здається, знаходяться на заробітній платі у “Тесли” (хоча таких фактів не виявлено), і ті, що закрили б компанію за секунду, якби це залежало від них. Є також значна частина ЗМІ, які намагаються залишатися нейтральними та змальовувати об’єктивну картину, залишаючи читачеві чи глядачеві робити власні висновки. Це, власне, і є визначенням того, що повинні робити ЗМІ, але з такою компанією, як Tesla, робити це надзвичайно складно.

А на заваді стоїть лише один простий чинник і зветься він Ілон Маск. Навряд чи в автоіндустрії знайдеться інший генеральний директор, настільки тісно пов’язаний з компанією, якою він керує. Навіть у Крістіна фон Кенігсегга зв’язок з його одноіменним брендом здається не настільки тісним, як між Маском і Tesla.

Оскільки він так глибоко вірить у місію компанії і, ймовірно, відчуває, що вона сама проти решти галузі – не кажучи вже про нафтову промисловість – Ілон Маск схильний сприймати будь-яку критику на особистому рівні. Критика ж у бізнесі з виробництвом такого складного продукту – неминуча. Інша справа, як болюче її сприймає засновник і керівник компанії.

Останній приклад з’явився після минулого місяця – після “Батарейного дня”, анонси якого були такими роздутими і тривали так довго, що стало майже неможливо виправдати сподівання. Крім того, сама подія показала не надто значний фактичний прогрес у впровадженні нового, натомість було багато планів та обіцянок, деякі з них ми чули ще три роки тому.

Як наслідок, реакція ЗМІ була досить прохолодною. Звичайно, нова батарея звучить чудово, і виготовлення комірок дуже важливо, але важко хвилюватися тим, що ще не відбувається. Через кілька днів після події, мабуть, незадоволений висвітленням у ЗМІ, Маск назвав пресу “дурною”, сказавши, що ЗМІ не усвідомлюють значення того, що було оголошено на Battery Day.

Схоже, це стало останньою краплею для Маска, оскільки тепер Tesla розпустила свій PR-відділ, не плануючи його поновлювати. До цього часу більшу частину роботи у цьому секторі для Tesla виконувала стороння компанія, однак Electrek повідомляє, що зараз автовиробник абсолютно не має жодної команди зв’язків з громадськістю.

Такого в сучасній автомобільній галузі не буває, але Tesla завжди робить все по-іншому. Тим не менш, розрив зв'язків зі ЗМІ здається трохи занадто великим кроком навіть для “Тесли”.

Ймовірно, комунікації Tesla зі світом тепер відбуватимуться безпосередньо через Маска, а інформація буде доступна обраним прихильним ЗМІ. На жаль, це може перетворитися на самореалізоване пророцтво, оскільки частина преси буде розлючена цим рішенням (і справедливо), і буде негативно повідомляти про “Теслу” (що несправедливо), доводячи, що Маск був правий у своїх судженнях про пресу. А це не зовсім справедливо.

Источник: auto.24tv.ua

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Цены на огурцы в Украине: какая стоимость

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua