Goodnews.ua


Електромобілі назвали шкідливими і небезпечними: що з ними не так

Декабрь 16
12:39 2020

Це очевидно, що світовий автопром рухається в сторону електротранспорту. Однак не всі компанії визнають безпеку і правильність цього шляху.

Експерти розібралися, які проблеми виникають з електрокарами, та які автовиробники не бачать в електрокарах порятунку для екології і галузі.

Усім відомо, навіть у нас електрокарів дуже багато. Українське законодавство, звільнило від податків і мит електричний транспорт. Станом на жовтень в Україні офіційно зареєстрували 24 605 електромобілів. Дороги заполонили Nissan Leaf, Fiat 500e і Chevrolet Bolt. І навіть дорогі моделі Tesla, які зустрічаються доволі часто, не дивлячись на те, що у нашій країні немає офіційного представництва цієї компанії.

Компанія на чолі з Ілоною Маском (який її зовсім не створив всупереч популярній помилці) взагалі не має ніякого відношення до ДВС і горючого палива, проте змушує бренди з успішною віковою історією вважатися з новим положенням справ.

Тож, хто проти електрокарів?

Роберт Лутц, талановитий бізнесмен, найталановитіший автомобільний управлінець з 50-річною кар’єрою, який не в останню чергу дивиться на споживчий продукт з точки зору доходів – завжди був проти електрокарів, і з особливим скептицизмом завжди дивився саме на Tesla. Більше 10 років тому саме під його керівництвом General Motors запустили проект Chevrolet Volt. Цей гібридний автомобіль поєднував у собі паливний запас та електричний мотор. На сьогодні Chevrolet готує вже друге покоління повністю електричного Bolt, кросовер на його агрегатах і великий позашляховик. А перша партія електромобіля Hummer вже розпродана. Проте, поки в концерні не налаштовані повністю переключатися на EV – не забувайте, компанія також заробляє гроші.

Volvo спільно з Geely створила окремий бренд Polestar для руху в бік електричного майбутнього. Але не зважаючи на все це – вони вважають що цей підхід не є ефективним, і з’ясувалося, що виготовлення машин з ДВС майже у 2 рази безпечніше для екології, ніж виготовлення електрокарів.

Автомобільні компанії вважають виробництво електрокарів шкідливим і небезпечним процесом. Polestar не відмовляються від “зелених” авто, але зазначають, що світовим компаніям потрібно добре попрацювати, виконати багато роботи, і робити їм це доведеться доти, доки електромобілі не можна буде назвати порятунком для природи і клімату.

Mazda в 2019 році показала свій перший електромобіль – компактний кросовер MX-30. З цією новинкою компанія підтвердила своє неминучий рух до розетки. Тим не менш, не обійшлося без нюансів.

Представники Mazda відзначають, що топові електрокари, які оснащені великими батареями ємністю близько 90 кВтг і забезпечують високий запас ходу, завдають істотної шкоди навколишньому природному середовищу. Свої висновки фахівці засновують на даних, отриманих в ході вивчення життєвого циклу різних машин. Виробництво батарейних блоків і їх подальша утилізація завдають шкоди екології. Єдиний спосіб уповільнити цей процес – виготовляти невеликі батареї ємністю до 35 кВтг. Правда, запас ходу в цьому випадку обмежений приблизно 200 км.

Ймовірно, в подальшому виробники придумають якісь способи створювати екологічний і безпечний транспорт, адже законодавство все суворіше ставиться до бензинового і дизельного транспорту. На даний момент електромобілі в своєму теперішньому вигляді не здаються відповідним рішенням.

У чому головна проблема електромобілів?

Транспортні засоби з електромоторами замість ДВС з’явилися як відповідь на паливні машини, які викидають в атмосферу велику кількість СО2 та інших шкідливих сполук при роботі двигунів. Дійсно, в електрокарах такої проблеми немає, адже їх мотори не спалюють паливо.

Насправді ж екологічну ефективність автомобілів варто розглядати в комплексі – не тільки з точки зору експлуатації, але і з урахуванням виробництва та утилізації. В цьому випадку виготовляти бензинові і дизельні машини набагато безпечніше для навколишнього середовища, адже сумарно за свій життєвий цикл таких авто в атмосферу потрапляє менше СО2 в порівнянні з електромобілями. Цікаво, що раніше належної уваги таким питанням не приділяли, але виробники тепер кажуть про це все частіше.

Источник: mashyna.com.ua

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Клубы Ла Лиги требуют санкций против Реала после их жалоб на судейство

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua