Apple збирається витрачати мільярд доларів на рік на свої фільми, які покажуть у кінотеатрах
Apple планує витрачати мільярд доларів на рік на виробництво фільмів, які крутитимуть у кінотеатрах. Знайомі із планом джерела розповіли Bloomberg, що так керівництво компанії хоче збільшити свій авторитет у Голлівуді та залучити нових передплатників свого стрімінг-сервісу.
Apple звернулася до кіностудій із пропозицією про партнерство — реліз кількох фільмів у кінотеатрах цього року та ще кількох у майбутньому. Серед потенційних прем’єр співрозмовники назвали «Вбивць квіткового місяця» Мартіна Скорсезе, в якому знявся Леонардо Ді Капріо, шпигунський трилер «Аргайл» режисера Меттью Вона та драма Рідлі Скотта про Наполеона.
Apple за роки збільшила вкладення у свій контент. При цьому більшість оригінальних фільмів були або ексклюзивами для стрімінгу або релізами в обмеженій кількості кінотеатрів. За словами джерел, компанія збирається показувати свої фільми у тисячах кінотеатрів протягом як мінімум місяця.
Apple досі не вигадала, як поширюватиме ці фільми в кінотеатрах. Компанія не має досвіду для одночасного випуску фільмів у тисячах кінотеатрів по всьому світу, тому вона звернулася до сторонніх дистриб’юторів. Але для початку, пише Bloomberg, Apple потрібно домовитися про плату за поширення та маркетинг із потенційними партнерами. Кіностудії можуть витрачати 100 млн доларів і більше на просування своїх найбільших фільмів — це набагато більше, ніж стримінгові сервіси витрачають на просування нових шоу чи картин.