У Китаї Apple продає телефони з великими знижками — хоче захистити свої позиції на ринку
Компанія Apple запустила в Китаї у своєму офіційному акаунті на майданчику електронної торгівлі Tmall агресивну дисконтну кампанію, пропонуючи знижки до 2300 юанів ($318) на окремі моделі iPhone.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.
За допомогою знижок американський технологічний гігант прагне захистити свої позиції на китайському ринку смартфонів високого класу, де він стикається з дедалі більшою конкуренцією з боку місцевих виробників, у першу чергу Huawei.
Дисконтна акція триватиме з 20 по 28 травня, а нинішня знижка є значно більшою, ніж під час попередньої кампанії Apple у лютому, коли максимальна знижка становила 1150 юанів.
Цього разу найбільша знижка в розмірі 2300 юанів поширюється на модель iPhone 15 Pro Max об’ємом 1 ТБ, на інші моделі дисконт менший, але ціни все одно значно знижені. Наприклад, на версію базової моделі iPhone 15 на 128 ГБ знижка становить 1400 юанів.
Посилення конкурентного тиску на Apple сталося після того, як Huawei минулого місяця представила свою нову серію високоякісних смартфонів Pura 70 після випуску Mate 60 минулого серпня.
Читайте також: Apple заявила про найбільший зворотний викуп акцій компанії
Попередня дисконтна кампанія Apple у лютому допомогла компанії пом’якшити уповільнення продажів у Китаї. За підрахунками Reuters на основі даних Китайської академії інформаційних і комунікаційних технологій, поставки Apple в Китай у березні зросли на 12%, що вказує на значне покращення порівняно першими двома місяцями цього року, коли продажі різко впали на 37%.
Як повідомляв Укрінформ, частка Apple на ринку смартфонів Китаю в першому кварталі року впала на 6,6%, через що компанія втратила статус найбільшого продавця, поступившись першістю місцевим китайським виробникам Honor і Huawei.
Фото: Andrew Lanxon/CNET