Як змінився попит на таксі під час карантину?
Наскільки відповідають дійсності жарти про київських таксистів, які були особливо популярні на початку карантину?
Армен Сафарян, виконавчий директор компанії I AM Group поділився з нами своїми спостереженнями, як змінився ринок таксі в Києві в зв’язку з обмеженнями, викликаними карантином.
Довідка: компанія I AM Group (https://iamgroup.com.ua/) заснована в 2015 році, пропонує оренду автомобілів в Києві для роботи в службах таксі і для приватних цілей.
Як змінилися ціни в таксі? Чи правда, що агрегатори (Убер, Болт, Уклон) задрали ціни?
Ціни на проїзд в таксі залишилися колишніми, а ось підвищувальних коефіцієнтів в піковий час і динамічного зростання вартості проїзду немає. Попит на поїздки зовсім невеликий. Тому порівнюючи з «докарантінними часом» — середня вартість поїздки стала нижче.
Попит на поїздки сильно зменшився?
Так, дуже сильно. Кількість поїздок впала у середньому на 60-80% у зв’язку з цим різко скоротилася потреба в автомобілях в сфері таксі, а звідси і скоротилася кількість бажаючих працювати в цій сфері.
А куди найчастіше їздять кияни на карантині?
Є перевезення медпрацівників, завдяки акціям від Uber і Bolt, які виділили промокоди і роздали їх серед медичних закладів, задіяним у боротьбі з Covid-19. На роботу продовжують їздити співробітники продовольчих магазинів, в тому числі менеджери. Ну і точно можна сказати про частину побутових переміщень до друзів і родичів, які раніше здійснювалися на громадському транспорті.
А що з водіями в таксі? Як змінився їхній дохід?
До карантину заробіток паркового водія був від трьох до семи тисяч гривень на тиждень. Дохід водіїв при 10-годинному робочому дні скоротився приблизно вдвічі. Удвічі скоротився і дохід автопарків. Ми віддаємо собі звіт в ситуації і тому ввели «антикризові тарифи» на оренду з оплатою за кількість кілометрів. Це допомагає водіям в службах перевезень відчувати себе більш захищеними. Крім того, після введення цих тарифів до нас частіше стали звертатися клієнти традиційних міжнародних прокатів. Ми об’єктивно стали сильно «вигідніше». Думаємо, що і після карантину цей підхід збережеться. У нас дуже комфортні умови оренди авто для роботи в таксі: iamgroup.com.ua/
Чи стали кияни частіше шукати додаткового заробітку у таксі?
У перші тижні карантину ми відзначили невелику кількість нетипових запитів на оренду автомобілів для роботи в службах таксі від людей, які ніколи раніше не були пов’язані з таксі. Особливо запам’ятався один учитель історії з київської школи. Багато хто дивиться на цю роботу через «рожеві окуляри». Всі ці запити — через марновірство про те, що «в таксі все добре». Думаю що люди, змушені цим займатися в період карантину — дуже сильно розчаруються. З економічної точки зору цей карантин — унікальна подія. Перевезення — це відображення рівня економічної активності городян. Такого зниження ще не було. Але це і зрозуміло.
«Легких грошей» зараз тут немає, це точно можу сказати.
Як ви оцінюєте свідомість пасажирів і водіїв? Всі користуються масками?
Здебільшого — так. Ми зі свого боку звичайно проводимо роз’яснювальну роботу з водіями. Але ЗМІ виконали величезну роботи в цьому напрямку. В цілому, і водії і пасажири використовують маски.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий