“Турбота” про людей або декілька слів про антисоціальні зобов’язання
Друзі, до вашої уваги пропоную аналіз витягу з проекту Меморандуму в рамках ІІІ перегляду програми розширеного фінансування.
(Зазначено обтічні й широкі для трактування формулювання)
Довідково: у попередніх проектах Меморандуму, що пропонувалися до підписання, характеристики пенсійної реформи зазначалися більш чітко та параметризовано (відповідно до рекомендацій технічних місій МВФ), а саме:
i. збільшення загальновстановленого віку виходу на пенсію для чоловіків і жінок на шість місяців кожного року до 63 років, починаючи з 1 січня 2017 року;
ii. збільшення мінімального робочого стажу до 25 років, починаючи з 1 січня 2017 року;
iii. подальше звуження можливостей завчасного виходу на пенсію, зокрема, перевівши працівників галузі освіти та охорони здоров’я на загальний режим виходу на пенсію з 2017 року;
iv. перевірка доходів тих категорій пенсіонерів, які мають право на додаткові виплати і надбавки до пенсій;
v. забезпечення більш якісної прив’язки пенсій і пенсійних внесків (внесків до Пенсійного фонду);
vi. консолідація законодавства з питань пенсійного забезпечення і застосування єдиного принципу нарахування пенсій;
vii. нарощення адміністративних зусиль з розширення бази сплати внесків до фондів соціального забезпечення, посиливши платіжну дисципліну.
2. Для «послаблення» наслідків збільшення у 2017 році мінімальної зарплати в два рази – урядом визнано, що умисно було розмежовано поняття базової зарплати держслужбовців і мінімальної зарплати та призупинив дію положення закону про держслужбу, яким планувалося поступове підвищення базової зарплати.
3. Уряд зобов’язався до кінця червня 2017 року переглянути структуру заробітних плат та скоротити загальний фонд оплати праці.
4. Скоротити на 5% зайнятість в бюджетній сфері до кінця 2017 року та на 10% до кінця 2019 року.
5. Скорочення мережі медичних та освітніх закладів під виглядом реформування галузей.
6. Уряд зобов’язався, що до кінця червня 2017 р. Верховна Рада затвердить закон про перевірку доходів отримувачів соціальної допомоги на основі доходів домогосподарств та їх активів. На основі цієї інформації Уряд припинятиме виплату соціальної допомоги тим, хто не відповідає критеріям для її нарахування. Також під егідою Мінфіну буде створено єдиний централізований банк даних по всім отримувачам соціальної допомоги (новий структурний маяк – до кінця 2017 року).
В банківській сфері:
1. Для мінімізації вартості утримання банківських активів державного сектору економіки – у контексті Засад стратегічного реформування державного банківського сектору ми маємо намір поступово знімати державні гарантії вкладів в державних банках. (ііі п.п. А пункту 8);
2. До кінця березня 2017 р. очікується cхвалення Верховною Радою законодавства, яке б надало НБУ повноваження для створення кредитного реєстру з тим, щоби почати збирати інформацію від банків до кінця вересня 2017 р. та до кінця грудня 2018 року почати ділитися цією інформацією з банківським сектором з метою підвищення ефективності практики кредитування (пп. А пункту 10);
3. Покриття всіх видатків і потреби в капіталі новоствореного Державного експортно-кредитного агентства за рахунок коштів державного бюджету протягом 3-х років (пп. F пункту 13);
Можлива реструктуризація іпотечних кредитів в іноземній будуть підтримуватися тільки ті законодавчі ініціативи, які узгоджуються з існуючою угодою, досягнутою між НБУ і банківським сектором (пункт 15).
Источник: newsonline24
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий