Goodnews.ua


M&M’s відмовиться від балакучих образів цукерок у своїй рекламі

Январь 24
18:11 2023

Бренд M&Mʼs тимчасово відмовиться від використання образів балакучих цукерок у своїй рекламі на невизначений термін. Причина — критика змін їхньої зовнішності протягом року.

Про це бренд повідомив у Twitter.

«За останній рік ми внесли деякі зміни в образи наших улюблених балакучих цукерок. Ми не були впевнені, що їх хтось взагалі помітить. І ми точно не думали, що це рішення підірве інтернет. Але тепер ми розуміємо: навіть взуття цукерки може бути розʼєднувальним. Це останнє, що хотіли M&Mʼs, оскільки ми завжди прагнули обʼєднати людей», — йдеться в заяві M&Mʼs.

Місце маскотів займе комік Майя Рудольф, яка тимчасово стане представником бренду та зіграє головну роль у рекламі. Вона вийде вже у лютому. «Цукерки, що говорять», як і раніше, зображатимуться на упаковках цукерок і в акаунтах бренду в соціальних мережах.
На початку 2022 року M&Mʼs провели редизайн персонажів (переважно жіночих). Так, наприклад, Зеленій цукерці замінили чоботи на високих підборах на кросівки, у Коричневої теж змінилось взуття — замість туфель на високих підборах вона почала носити взуття з нижчими підборами. Ці зміни називали непрогресивними, а в соціальних мережах вимагали повернути «сексуальну Зелену цукерку».

 

Tags
Share

Статьи по теме

Останні новини

Усі податки за січень направили на фінансування безпеки України — Шмигаль

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua