Які підводні камені чекають водіїв «євроблях»
Після розмитнення, власнику “євробляхи” потрібно отримати ще й сертифікат відповідності, необхідний для реєстрації автомобіля в Україні. Але чому “легковик”, сертифікований в Європі, вимагає додаткових перевірок українськими експертами?
Київ, Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДП “ДержавтотрансНДІпроект”). Все той же “литовець” Acura TSX 2006 р.в., який отримав документ про проходження розмитнення на митному терміналі в Харкові. Саме тут підтверджують, що автомобіль може безпечно експлуатуватися на дорогах загального користування. За таку процедуру власнику доведеться викласти від 1560 до 10000 грн. Але це зовсім не означає, що водій в результаті отримає сертифікат відповідності.
На практиці виглядає зовсім інакше. Сплативши всі процедури, експерти роблять висновок – автомобіль, який був визнаний в Європі, “не відповідає всім нормам”. Абсурдність історій з “євробляхами” в тому, що зневіреним власникам автомобілів на єврономерах за певну суму можуть допомогти фірми-одноденки.
Детальніше в відео zpsanek за посиланням:
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий