Legatus

Як техогляд впливає на аварійність: інфографіка

Май 15
17:00 2019

Скільки аварій насправді відбувається через технічні несправності автомобілів — дізнатися досить складно. Єдине більш-менш достовірне джерело — офіційна статистика поліції. Нею і скористаємось.

Повернення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів (в тому числі приватних власників) викликало чимало суперечок у мережі. Переважна більшість користувачів розуміють, що повернення техогляду, незважаючи на зміну назви (в новому законопроекті його пропонують називати обов’язковим технічним контролем, або ОТК) потягне за собою повернення старих корупційних схем. Проте є і ті, хто вважає що техогляд потрібен, бо впливає на безпеку пересування дорогами, пише Автотема з посиланням на Авто24.

За офіційними даними відсоток аварій, що стались через керування несправним транспортним засобом, ніколи не перевищував 1%. В період з 2007-2009 років, коли в Україні продавалось дуже багато нових автомобілів, був значний зріс кількості ДТП. Навіть тоді доля аварій, що стались через незадовільний технічний стан, складала менше, ніж піввідсотка.

Після відміни обов’язкового техогляду в 2011 році, кількість ДТП, що виникли через технічні несправності, значно зменшилась і в останні роки була мізерно малою – соті долі відсотків.

Проте інснує й інший фактор – методологія підрахунку та аналіз причин ДТП. Адже статистика залежить від кваліфікації працівників поліції, які оформлюють конкретне ДТП. А вона в різних регіонах країни може суттєво відрізнятись.

Окрім того, не завжди можна визначити ознаки технічних несправностей, коли автомобіль уже розбитий. В таких випадках поліцейські дійсно можуть вказати іншу причину ДТП, оскільки причиною аварії, як правило, є сукупність декількох факторів.

Саме тому варто звернути увагу на показники загальної кількості ДТП (дивіться той же графік вище). Як бачимо, після відміни техогляду в 2011 році загальна кількість аварій не зросла, а навпаки – зменшилась. Тобто очевидно, що відміна обов’язкового техогляду не призвела до погіршення ситуації з аварійністю, а скоріше навпаки.

Таким чином, говорити про необхість обов’язкового техогляду для власників приватних авто з точки зору безпеки дорожнього руху не доводиться. Мабуть, існують інші причини введення цієї процедури. І дуже прикро, якщо серед них є бажання заробити на учасниках дорожнього руху чи підприємствах, які проводитимуть цей техогляд.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Святослав Михайлюк устанавливает личный рекорд, несмотря на поражение Юты Джаз

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
enfrdeitplptruestruk