Goodnews.ua


Власники недорогих автівок заплатять за багатих

Июль 26
13:00 2018

Перед тим, як піти на канікули, народні депутати прийняли в першому читанні законопроект №8487 про зміну акцизного податку на легкові авто, що ввозяться з-за кордону. Автори законопроекту стверджують, що він покликаний вирішити проблему розмитнення автомобілів з єврономерами. Близько 60 тисяч таких автівок бігає нашими вулицями, а господарі не поспішають отримувати українські номери. За поясненням звернулися до генерального директора юридичної компаніі «Правозахисна ліга» Олександра Малюка.

— Пане Олександр, чи справді новий законопроект призваний здешевити розмитнення автомобілів з «євробляхами»?
Насправді виграють ті, хто уже ввіз або збирається ввезти з-за кордону практично нові автомобілі з великим об’ємом двигуна. А власники недорогих моделей віком більше 10 років змушені будуть сплатити за розмитнення суму, рівноцінну вартості їх автівки. Бо ставка збору згідно з новим законопроектом прямо пропорційна віку автомобіля. Помножте базову ставку на 10 або на 20 — по числу років, і ви все зрозумієте.

— Так це ж на порядок більше, чому ж тоді говорять про зниження ставок?
— Суттєво зекономлять ті, хто придбав дорожчі авто з двигуном більше 2000 см3 — вони платитимуть акциз 100 євро замість 534. Навіть чотирирічне авто в цій категорії обійдеться дешевше, ніж зараз — 400 євро. З бюджетними автомобілями ситуація інша. За практично нове авто віком до 1 року і об’ємом двигуна 1200 см3 доведеться сплатити акциз 60 євро, а не 75, як раніше. А за чотирирічний автомобіль платитимуть вже 240 євро, 20-річний — 1200 євро. Додайте сюди ще ввізне мито, податок на додану вартість і платіж у Пенсійний фонд — і загальна сума платежів, які треба буде сплатити за стареньке авто, вдвічі перевищить його фактичну вартість.

— Після цього старі автомобілі перестануть ввозити в країну?
Так, бо це стане невигідно. Сьогодні депутати прикриваються начебто правильними гаслами — треба боротися за дотримання законів, екологію, чисте повітря й безпеку на дорогах. Але врахуйте, що в умовах війни, коли автомобіль для багатьох — це не розкіш, а засіб для виживання і «робоча конячка» — вводити такі закони просто аморально. Підвищити акциз не вдвічі, а на порядок — це вже відверте хамство.А хто з користувачів таких авто зможе сплатити штраф 170 000 грн — за користування нерозмитненою машиною?

— То кому ж це вигідно?
У першу чергу — власникам дорогих автомобілів, які платитимуть за них менше. Держава не виграє нічого, тому що депутати шукають кошти там, де їх уже немає — у бідних людей. Вони не купують нові автомобілі не тому, що не хочуть, а тому, що не можуть. У них є лише один вибір — або мати дешевий автомобіль, або не мати його взагалі. Вони не платитимуть акциз, не сплачуватимуть фантастичні штрафи, а просто відмовлятимуться від автівок! Можновладці вкотре наступають на граблі. Повториться ситуація, яка виникла півтора роки тому з фізичними особами-підприємцями, коли намагання держави отримати додаткові податки закінчилося масовим закриттям підприємств.

Джерело: kreschatic.kiev.ua

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Хоффенхайм — Динамо: прогноз на матч Лиги Европы

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua