Goodnews.ua


Стало відомо, що не враховує законопроект про доступне розмитнення “євроблях”

Январь 29
21:59 2021

Законопроєкти №4643-д та 4644-д, затверджені на засіданні профільного «податкового» комітету минулого тижня, мали б вирішити проблему так званих «євроблях».

У спільноті «Доступне авто» детально проаналізували документи: пропозиції недосконалі. Автопоради вже повідомляли про те, що у Верховній раді запропонували нову схему для ”євроблях”.

Пояснюємо, чому.

ПЛЮСИ ЗАКОНОПРОЄКТІВ

✅ Зниження вартості розмитнення.
✅ Перший «автомобільний» законопроєкт, який може потрапити на голосування у зал Верховної Ради цього скликання.
✅ Спроба вирішити проблему визначення митної вартості.

НЕДОЛІКИ ЗАКОНОПРОЄКТІВ

⛔️ Вибірковість: тільки для тих, хто ввіз авто до 31.12.2020, в митних режимах тимчасового ввезення або транзиту. Той, хто ввозить «свіже» авто з-за кордону, платититиме більше.
⛔️ Тимчасова дія: лише 180 днів. Коли прийде час міняти авто, розмитнити його можна буде лише за повними ставками.
⛔️ Законодавча колізія: на автобуси та вантажівки залишається «Євро-5». Легкові авто — не нижче «Євро-2». Проблема не вирішується комплексно.
⛔️ Несправедливе нарахування податків: залежнить від віку авто. Розмитненя елітних авто суттєво дешевше.
⛔️ Невідповідність міжнародним угодам: базою оподаткування при імпорті повинна бути митна вартість, а не визначена по табличці «зі стелі» цифра.
⛔️ Негативний вплив на автомобільний ринок: можливі тимчасові спотворення цін. Розмитнені за спеціальними умовами машини можуть з‘явитися в продажі за ціною нижче середньоринкової. Особливо – елітні авто, різниця може сягати кількох десятків тисяч доларів.
⛔️ Корупційні ризики: можливі незаконні маніпуляції із датою ввезення авто в митній базі, щоб здешевити розмитнення.

ВИСНОВОК

Законопроєкти від профільного комітету Верховної Ради — політичне рішення, щоб остаточно «закрити питання» із «євробляхами». Довгострокового впливу на автомобільний ринок України не матиме. У разі його прийняття інші зміни можуть відкласти у довгий ящик.

Так звану «амністію» авто на іноземній реєстрації обговорювали ще у 2016-2017 роках. Врешті від ідеї відмовилися — тому, що зміна правил розмитнення повинна стосуватися усіх категорій громадян. Тому імовірність прийняття законопроєктів досить сумнівна.

Оцінювати їх варто лише як один з проміжних етапів на шляху до справжніх реформ.

Так звані «євробляхи» — це наслідок та індикатор, а не першопричина. Правила оподаткування вимагають змін, і не лише у сегменті легкових машин, але й щодо вантажних авто і автобусів. Проте будь-які зміни повинні стосуватися всіх і діяти на постійній основі.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

У Фінляндії презентували книгу про художника Олександра Богомазова

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua