Goodnews.ua


Скільки палива лишається в баку при палаючій лампочці?

Февраль 04
12:28 2021

Загоряння на панелі приладів лампочки, яка попереджає про недостатню кількість палива в баку, змушує водіїв якомога швидше заїхати на АЗС і заправитися. При цьому незрозуміло, як багато в баку залишилося палива і скільки можна проїхати на такій палаючій лампочці. Знаючи можливий пробіг на такій сигналізації, можна безпечно дістатися до найближчої АЗС, не ризикуючи при цьому зупинитися на півдорозі з порожнім баком.

Скільки ж залишилося палива в баку при палаючій лампочці? Портал Avtosota зібрав всю доступну інформацію, враховуючи власний досвід і надав вичерпну відповідь на дане питання.

Вивчаємо інструкцію до машини

В інструкції до більшості автомобілів є детальні вказівки, на рахунок кількості палива, при якій загоряється лампочка. Але при цьому пробіг авто може мати відчутні відмінності, необхідно враховувати як манеру їзди, так і особливості експлуатації автомобіля. Наприклад, на трасі, якщо загорілася така лампочка, то водій може сміливо проїхати 100 кілометрів до найближчої заправки. Тоді як в умовах пробок в місті та при підвищеній витраті бензину такий пробіг може скоротитися навіть до 50 кілометрів.

В середньому легковики при палаючій лампочці про недостатню кількість палива в баку проїжджають близько 50 кілометрів. Тоді як позашляховики і кросовери, мають збільшений пробіг і часто проїжджають навіть 150 кілометрів до найближчої заправки. Окремі автомобілі навіть надають водієві інформацію в кілометрах до повного вичерпання палива в баку. Однак повністю покладатися на такі дані ми б вам не рекомендували, оскільки вони часто бувають не дуже точними, що може ввести в оману водія.

Наслідки їзди на “лампочці, яка сигналізує про закінчення палива”

Багатьом з нас може здатися, що будь-які проблеми при тривалій експлуатації автомобіля на такий палаючій лампочці, що сигналізує про недостатню кількість палива в баку, будуть відсутні. Однак, в дійсності, подібне може привести до серйозних несправностей, аж до необхідності заміни паливного насоса або ж “вскриття” двигуна і його капітального ремонту.

При постійній роботі мотора на невеликій кількості палива підвищене навантаження лягає на каталізатор, який вигорає завчасно і вимагає заміни. Також в подібному випадку підвищене навантаження лягає на бензонасос, розташований в баку. Він не охолоджується і не змащується паливом, що призводить до серйозних несправностей автомобіля.

Вкрай небезпечна така їзда на напівпорожньому баку для дизельних автомобілів, якщо в паливну магістраль потрапить повітря, це може призвести до критичних поломок двигуна. Також пам’ятайте, що при мінімальному рівні палива в баку насос незмінно засмоктує в систему бруд з дна бака, що призводить до критичних несправності форсунок і системи упорскування.

Підведемо підсумки

Водієві необхідно знати приблизний пробіг його автомобіля при палаючій лампочці, яка сигналізує про недостатню кількість палива в баку. Можливий пробіг буде залежати від класу автомобіля, конкретної марки і стилю управління авто. При цьому пам’ятайте, що постійно їздити при таких умовах не рекомендується, оскільки в подібному випадку незмінно страждає двигун і паливний насос.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

На Черкащині уламки російських дронів пошкодили лінії електропередач

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua