Скільки палива лишається в баку при палаючій лампочці?
Загоряння на панелі приладів лампочки, яка попереджає про недостатню кількість палива в баку, змушує водіїв якомога швидше заїхати на АЗС і заправитися. При цьому незрозуміло, як багато в баку залишилося палива і скільки можна проїхати на такій палаючій лампочці. Знаючи можливий пробіг на такій сигналізації, можна безпечно дістатися до найближчої АЗС, не ризикуючи при цьому зупинитися на півдорозі з порожнім баком.
Скільки ж залишилося палива в баку при палаючій лампочці? Портал Avtosota зібрав всю доступну інформацію, враховуючи власний досвід і надав вичерпну відповідь на дане питання.
Вивчаємо інструкцію до машини
В інструкції до більшості автомобілів є детальні вказівки, на рахунок кількості палива, при якій загоряється лампочка. Але при цьому пробіг авто може мати відчутні відмінності, необхідно враховувати як манеру їзди, так і особливості експлуатації автомобіля. Наприклад, на трасі, якщо загорілася така лампочка, то водій може сміливо проїхати 100 кілометрів до найближчої заправки. Тоді як в умовах пробок в місті та при підвищеній витраті бензину такий пробіг може скоротитися навіть до 50 кілометрів.
В середньому легковики при палаючій лампочці про недостатню кількість палива в баку проїжджають близько 50 кілометрів. Тоді як позашляховики і кросовери, мають збільшений пробіг і часто проїжджають навіть 150 кілометрів до найближчої заправки. Окремі автомобілі навіть надають водієві інформацію в кілометрах до повного вичерпання палива в баку. Однак повністю покладатися на такі дані ми б вам не рекомендували, оскільки вони часто бувають не дуже точними, що може ввести в оману водія.
Наслідки їзди на “лампочці, яка сигналізує про закінчення палива”
Багатьом з нас може здатися, що будь-які проблеми при тривалій експлуатації автомобіля на такий палаючій лампочці, що сигналізує про недостатню кількість палива в баку, будуть відсутні. Однак, в дійсності, подібне може привести до серйозних несправностей, аж до необхідності заміни паливного насоса або ж “вскриття” двигуна і його капітального ремонту.
При постійній роботі мотора на невеликій кількості палива підвищене навантаження лягає на каталізатор, який вигорає завчасно і вимагає заміни. Також в подібному випадку підвищене навантаження лягає на бензонасос, розташований в баку. Він не охолоджується і не змащується паливом, що призводить до серйозних несправностей автомобіля.
Вкрай небезпечна така їзда на напівпорожньому баку для дизельних автомобілів, якщо в паливну магістраль потрапить повітря, це може призвести до критичних поломок двигуна. Також пам’ятайте, що при мінімальному рівні палива в баку насос незмінно засмоктує в систему бруд з дна бака, що призводить до критичних несправності форсунок і системи упорскування.
Підведемо підсумки
Водієві необхідно знати приблизний пробіг його автомобіля при палаючій лампочці, яка сигналізує про недостатню кількість палива в баку. Можливий пробіг буде залежати від класу автомобіля, конкретної марки і стилю управління авто. При цьому пам’ятайте, що постійно їздити при таких умовах не рекомендується, оскільки в подібному випадку незмінно страждає двигун і паливний насос.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий