Goodnews.ua


П’ять найкращих сімейних б/у автомобілів до $15 тисяч

Июнь 12
09:00 2019

Уявлення про те, що таке сімейний автомобіль, складно назвати сталим. Хтось скаже, що для сім’ї досить звичайного «ланоса», комусь подавай «спеціалізоване» авто на кшталт Grand C4 Picasso, а хтось скаже, що нічого кращого за BMW X5 для сім’ї ще не вигадали, пише Автотема з посиланням на НВ.

І все ж, вдавшись до деяких узагальнень, можна сказати, що головні вимоги до сімейного авто — це простір в салоні і багажнику, практичність і, звичайно ж, безпека.

Візьмемо популярний бюджет «до $15 тис» і подивимося, які авто стануть найбільш вигідною покупкою на вторинному ринку.

Citroen Grand C4 Picasso 2014−2015 рр

Ідеальний сімейний автомобіль за версією французьких інженерів і дизайнерів.

Миролюбний зовнішній вигляд.

«Овочеві», але економічні двигуни.

Величезний салон з безліччю трансформацій — роздільні підлокітники попереду, роздільні сидіння другого ряду (можна посунути крісло з дитиною вперед, щоб мамі, яка сидить попереду було зручніше дотягуватися до неї).

Окреме дзеркальце заднього виду, спрямоване на другий ряд сидінь. Безліч кишеньок і підстаканників.

Об’ємний багажник (в якому, звичайно ж, ховаються ще два сидіння). І багато іншого.

Grand C4 Picasso повністю підпорядкований ідеї сімейного авто. І з цієї точки зору, фактично позбавлений недоліків. Слабкі мотори і тупуватий «робот» в цьому контексті згадувати не будемо — приймемо як даність, що Grand C4 Picasso в принципі не може зацікавити людей, які люблять поганяти. Зате мати витрата 5−6 л на 100 км на автомобілі, в який вміщаються всі ваші діти і теща з її дачним урожаєм, це непогано.

З точки зору надійності і вартості обслуговування все не так радісно. «Французи» за цими параметрами ніколи вище середнього не піднімаються. І Grand C4 Picasso — не виняток.

Для авто з пробігом більше 100 тис км особливу увагу варто приділяти «роботу» — це далеко не найживучіший агрегат. Двигуни, що бензин, що дизель, на Grand C4 Picasso тягнуть на звання «міцних» середнячків — до 200 тис км проблеми з ним бувають рідко.

Ходова досить ніжна. При їзді по українським дорогам втручання по дрібниці вимагає не рідше разу на рік. Після 100 тис км ходова вимагає серйозних перегородок, бажано з використанням оригінальних запчастин. китайські «аналоги», за словами майстрів профільних СТО, найчастіше ходять недовго, а також мають властивість скрипіти і стукати на рівні зношених оригінальних деталей.

За статистикою продажів запчастин, власники Grand C4 Picasso найчастіше замовляють стійки стабілізатора, амортизатори, кульові опори, сайлентблоки балки і важелів, кермові тяги і їх наконечники, різні лампочки і датчики.

Словом, Grand C4 Picasso — аж ніяк не найнадійніший і безпроблемний автомобіль, але його «зарядженість» на сімейні потреби для багатьох може компенсувати всі ці недоліки.

Toyota Venza 2010−2012 рр

Venza — досить дивний автомобіль. Це щось середнє між великим хетчбеком і мінівеном. Повнопривідну версію 3,5 л можна c натяжкою вважати кросовером. Хоча на ринку частіше зустрічається передньопривідна версія Venza з 2,7-літровим мотором.

Тут просторий салон і великий багажник. І загальне відчуття, що купив «велику і солідну» машину, яка до того ж може похвалитися спорідненістю з Camry і вельми солідним шильдиком. Словом, це непоганий вибір на роль сімейного авто.

Особливо, якщо вас мало хвилюють питання керованості, з якої у Toyota традиційно справи йдуть не дуже. Зате порожнє кермо і ставна підвіска зазвичай до вподоби водіям, які люблять спокійну їзду.

З цієї точки зору немає сенсу ганятися за 3,5-літровим мотором, можливостей 2,7-літрового вистачає з головою. А ось повний привід, звичайно, не завадить.

З точки зору надійності Toyota завжди попереду планети всієї. Хоча варто розуміти, що ремонт тут аж ніяк не дешевий. Оригінальні (або якісні неоригінальні запчастини) коштують зовсім недешево. А використання дешевого «неоригіналу» при ремонті лише призведе до поступового перетворення Toyota на якийсь умовно-китайський автомобіль.

Обидва двигуни, які зустрічаються на Venza, досить надійні, але у 3,5-літрового можна зіткнутися з горезвісною проблемою 5-го циліндра (в ньому часом з’являються надири і падає компресія через недостатнє охолодження і невдале розташування повітряного фільтра).

АКПП на Venza в цілому дуже живуча, і рідко вимагає ремонту на пробігах до 250−300 тис км.

Ходова теж «живе» довго, але за умови, що її ремонтують з використанням оригінальних запчастин.

Слабке місце Venza — рульова рейка, вона часто починає стукати вже до 150 тис км. В ідеалі її варто міняти на оригінал, що буде зовсім недешево (близько $1000), але будь-які спроби реставрації її в гаражних сервісах дають лише 20−30 тис км спокійного життя. Потім люфти, хрускоти і стуки повернуться.

Volswagen Touran 2012−2014 рр

Якщо вам подобається Golf, але у вас народилася третя дитина, а теща невпинно гладшає на дерунах власного приготування, придивіться до Touran.

Це — не машина, а просто гімн німецькій прагматичності. Посадка ідеальна, що попереду, що позаду. Хіба що в третьому ряду тісно, але це твердження буде справедливе для будь-якого авто цього класу.

Щільна, але в той же час комфортна підвіска, відмінна керованість і цілком пристойна динаміка (не в останню чергу завдяки чутливій коробці DSG) — це безперечні плюси Touran.

До надійності питання, звичайно ж, є. Бо сучасний німецький автопром геть забув про своє коріння. Турбота про довговічність і простоту ремонту давно поступилася місцем чистому маркетингу.

Двигуни з безпосереднім уприскуванням і вищезгадані «роботи» DSG — радують поки автомобіль новий. Але вже ближче до 100 тис км можуть доставляти масу клопоту. Обираючи старий Touran краще не скупитися на професійну діагностику на спеціалізованому СТО, а то потім буде «трошки боляче», як кажуть в Одесі.

Майстри радять брати Touran з дизельними двигунами. За належного догляд увони не завдають клопоту довше, ніж бензинові.

Статистика продажів запчастин говорить про регулярні ремонти ходової (стійка стабілізатора, опора амортизатора, сайлентблоки важелів, маточина колеса, опорні підшипники) і різних питаннь електроніки (датчики, лампочки, блоки управління) і двигуна (прокладка впускного колектора, турбіна).

Subaru Outback 2010 — 2013 рр

Цей японський кросовер в Україні користується великою популярністю. Просторий автомобіль з великим багажником і відмінною прохідністю. Виразна керованість і непогана динаміка. Словом, відмінний вибір для батька сімейства, який хоче і машину достатньо «чоловічу» і при цьому не слухати бурчання дружини, що сумки і коляски не вміщаються.

Subaru робить досить надійні і добротні авто. Але в ремонті вони досить дорогі та вимагають обслуговування на спеціалізованих СТО.

Бензиновий мотор 2,5 л, який найчастіше зустрічається у нас, цілком надійний, і якщо його не насилувати, спокійно ходить 300 тис км і вище без серйозних ремонтів. Те ж саме можна сказати про субаровский варіатор. «Укласти» його раніше, ніж на 250 тис км можна хіба що вбиваючи машину на бездоріжжі або намагаючись брати участь в гонках.

Ходова здатна довго чинити опір українським дорогам, але ремонтувати її — задоволення не з дешевих.

Статистика продажів запчастин говорить не тільки про регулярні ремонти ходової, але і про увагу до електрики і двигуна.

Майстри профільних сервісів рекомендують утриматися від покупки дизельних Outback. У нас дизельні версії офіційно не продавалися, тому такі мотори залишаються екзотикою. У них є специфіка, на якій мало хто розуміється. Є ризик нарватися на клопоти, яких і ворогу не побажаєш.

Volvo XC70 2008−2010 рр

Додамо трохи преміума. Злегка «Піднятий» універсал Volvo XC70 — один з найбільш комфортних і надійних автомобілів у своєму класі.

Він коштує зовсім не дешево, тому в нашому бюджеті — це буде найбільш старий автомобіль.

Обираючи XC70, ви купуєте споконвічну шведську надійність (ця модель з’явилася ще до продажу Volvo китайцям), пристойний комфорт, відмінну місткість і престиж.

Так що для заможної сім’ї — це чудовий вибір. Головне — упевнитися, що в вашому місті є профільний сервіс Volvo. Адже це не та машина, з якою можна сунутися в будь-який гараж.

У деяких містах офіційний сервіс Volvo — це просто звичайний Ford (спадщина тих часів, коли концерни партнерствували), і це далеко не кращий варіант.

Запчастини на Volvo ніколи не були дешевими, але в останні роки ситуація стала трохи виправлятися — з’являється багато якісного «неоригіналу».

Майстри радять уникати передньопривідних версій XC70 з фордовськими моторами і коробками передач. Найкраще зарекомендували себе шведські мотори — 2,4-літровий дизель і 3,2-літровий бензиновий мотор.

Ходова у Volvo відрізняється винятковою надійністю, якщо не гвалтувати машину на поганих дорогах, то відвідувати СТО доведеться не часто.

Великий плюс XC70 — надійна електрика і дуже якісна сталь кузова. Небиті машини наполегливо відмовляються іржавіти незважаючи на всі зусилля українських дорожніх служб, що посипають вулиці хтозна-чим всю зиму.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Вдруге за ніч у Києві повітряна тривога, пролунали кілька гучних вибухів, працює ППО

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua