“Професіоналам” немає довіри: чому українські водії віддають перевагу самостійній заправці авто на АЗС
Практично на будь-якій АЗС великої компанії працює хоча б одна людина, яка відповідає за заправку автомобілів. Однак далеко не всі водії довіряють, здавалося б, простий процес “професіоналам”. Багато автомобілістів відмовляються від безкоштовної послуги та заправляють машину самостійно. Такий підхід має низку об’єктивних причин, про які розповідає Avtosota.
Кількість персоналу на автозаправній станції багато в чому залежить від нормативів компанії. Деякі мережі буквально зобов’язують співробітників підходити до кожного автомобіля. В результаті заправники бігають від клієнта до клієнта, щоб не порушити чинних нормативів. Проте, здебільшого будь-хто охочий може відмовитися від допомоги.
Користуватися послугами заправника доводиться на АЗС, де паливо заливається до оплати. Не кожен автомобіліст зможе швидко розібратися, які кнопки потрібно натискати на колонці для початку процесу. Тим не менш, вставляти пістолет у бак і повертати його на місце можна, як і раніше, самостійно. Завданням співробітника АЗС залишиться лише робота з обладнанням.
Багато водіїв відмовляються від послуг заправника через неакуратність останніх. Особливо часто неприємні ситуації трапляються саме в тих випадках, коли працівники заправки змушені одночасно працювати на кілька клієнтів. Занадто швидкі дії призводять до попадання залишків бензину на кузов автомобіля. Серйозної шкоди лакофарбовому покриттю це не завдасть, але приємного в такій ситуації також мало.
Відомі випадки, коли через помилки заправників у бак наливали невідповідний вид палива, тобто дизель замість бензину, і навпаки. Співробітники популярних АЗС за зміну змушені обслуговувати сотні клієнтів, що призводить до помилок через людський чинник. Для таких випадків великі компанії мають виїзних фахівців, які зливають паливо з бака і системи. При помилці з боку заправника послуги виявляються безкоштовно, але доведеться витратити багато часу на всі процедури.
Деякі водії побоюються можливості зливу, якщо поряд з автомобілем є інша людина. Простежити за всіма процесами складно, а помітити недолив у вигляді одного-двох літрів за стрілкою на панелі приладів практично неможливо. Однак, на великих мережевих АЗС таку ситуацію уявити складно. Постійний контроль за відеосистемами дає необхідний результат.
Конфлікт між клієнтами АЗС та заправниками може виникнути через залишений заправний пістолет. Водій розраховує на співробітника організації та, не подивившись у дзеркала, починає рух. При цьому заправник міг займатися іншими справами та не встигнути повернути пістолет на колонку. Винним у такому разі визнають автомобіліста, оскільки він не переконався у безпеці перед початком руху.