Перша модель «Запорожця», яка так і не пішла в серійне виробництво
Коли в СРСР всерйоз задумалися над створенням автомобіля для народу, який був би доступний великому числу споживачів, конструктори стали пропонувати величезну кількість концептів. Правда, більшість з них так і не пішла в серійне виробництво. Одним же з перших і найбільш цікавих «горбатих», була модель «Білка», пише Твоя МАШИНА.
Історія показала, що рано чи пізно у кожної країни, де є активна промисловість, з’являється потреба в створенні автомобіля. Не просто машини, а так би мовити «народного авто». Йдеться про транспортний засіб, який можна було б випускати у величезних кількостях і який, при цьому, був би доступний широкому споживачеві. Такий період був у автопрому в країнах Європи, в Сполучених Штатах, настав він і в Радянському Союзі.
Про створення дійсно «народного автомобіля» в Країні Рад задумалися всерйоз вже після Другої світової війни. Народне господарство відновлювалося, промисловість зростала, як і добробут громадян. Саме час було створити транспортний засіб, який стане невід’ємним атрибутом громадянина, полегшивши йому життя і побут.
На момент початку розробки першого горбатого, потужності «Москвича» були повністю завантажені, а тому для виробництва автомобілів вирішили адаптувати інше підприємство – «Комунар», яке згодом і перетворилося в широко відомий Запорізький автомобільний завод.
Як і годиться для всього нового, концептів у першого «народного автомобіля» було безліч. Конструктори і інженери свій хліб їли не дарма і показували на суд комісії десятки варіантів дизайну і технічного оснащення бюджетного радянського авто. Варіантів було багато, але, мабуть, найцікавішою версією став автомобіль «Білка». Зараз його можна бачити на фото. Випускати «Білку» планувалося в двох варіантах: міському і для сільських доріг. Втім, машина не змогла пройти випробування, а тому і в серію не потрапила.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий