Goodnews.ua


Найдешевший кросовер від Renault: технічні характеристики і фото

Декабрь 22
21:20 2020

Знаєте, як про зручне взуття говорять, взула і забула, так я з усією впевненістю можу сказати про автомобіль, який опинився на тесті у “Твоя МАШИНА”, а саме Renault Duster лімітованої серії Ultramarine. Мені достатньо було в нього сісти і рушити з місця, щоб відчути габарити та спорідненість з автівкою, в мене склалося враження, що я на ньому вже не один десяток кілометрів проїхала. Але давайте про все по порядку)

Не так давно ми тестували преміальний кросовер Renault Koleos і почали по іншому дивитися на французький бренд, але покатавшись на одному з найдешевших кросоверів України з найбільшим кліренсом і чудовими прохідними якостями, ми закріпилися в думці, що автомобілі бренду Renault стали для нас відкриттям 2020 року.

Дастер відноситься до бюджетних міських кросоверів, вартість автомобіля, який був в нас на тесті починається від 467 300 гривень (за програмою Renault Бонус).

Кросовер на якому ми їздили має під капотом дизельний двигун об’ємом 1,5 л на 110 к.с. Автоматичну коробку передач і передній привід.

Також авто має симпатичний зовнішній вигляд. Силует високо піднятого кузова легко впізнати і ідентифікувати. Особливої уваги заслуговують фари з яскраво вираженою лінією ходових вогнів і інтеграцією внутрішніх елементів в хромовані смужки решітки радіатора, чорний повітрозабірник на передніх крилах і задні ліхтарі з 3-D малюнком.

А лімітована серія Ultramarine додає деяких особливостей дизайну автомобіля.

Модель має спеціальний колір кузова “синій неон”, який грає і переливається в залежності від зовнішнього освітлення. В салоні багато елементів отримали сині вставки. Синій колір присутній на ручках вентиляційних решіток, на сидіннях і картах дверей, на важелі коробки передач. Диски також незвичайні, на два кольори і п’ять спиць, є написи Duster на сидіннях.

І якщо вже мова пішла про сидіння, то вони не тільки симпатично виглядають, але і доволі зручні. Пасажира обділили підлокітником, але у водія він є. Задній ряд має достатньо місця для пасажирів і низький центральний тунель.

Повертаючись до особливостей Ultramarine, мене і мого колегу просто підкорив безключевий доступ, адже відверто кажучи я не очікувала його отримати на Дастері.

Розміщення деяких кнопок, як на мене, не відповідають законам логіки, наприклад, підігрів руля або сидінь, та й круїз-контроль трохи віддалився від усіх кнопок. Але в той же час Дастер має симпатичну панель клімат-контролю з трьома шайбами. В вечірній час не вистачало підсвітки керма, адже інтуїтивно ще не знаєш що і де знаходиться.

Мультимедійна система доволі проста, розібратися в ній не складно. Підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Навігація працює справно і коректно прокладає маршрути. Паркуватися допомагають парктроніки, до роботи яких нарікань немає.

Шумоізоляція бажає кращого, але я не впевнена, що у когось в цьому класі вона набагато краще.

А от до підвіски нарікань немає, вона чудово проходить усі нерівності і ями, створюючи всі умови для комфортної їзди по українським дорогам. Звичайно нерівності відчуваються, але кросовер проходить їх м’яко і впевнено. На трасі комфортна швидкість 100 – 110 км/год – вище цього параметра в салон пробивається шум дороги і двигуна, їхати стає некомфортно.

При позашляховій озброєності і заточеності під грунтові дороги, Дастер відмінно відчуває себе на асфальті в місті. Зв’язка дизеля 1,5 л з автоматом дозволяє відчувати себе комфортно і їхати як в потоці, так і швидше нього. А невеликі габарити, зрозуміле рульове управління і гострий відгук газу дозволяють з легкістю маневрувати, що для міста є найголовнішим.

На лісових дорогах, для яких він і був створений, Дастер показав себе прекрасно.
При кліренсі 210 мм і в умілих руках, навіть на передньому приводі кросовер виявився здатний на багато що, чим дуже сильно нас здивував. (Навіть страшно уявити на що Дастер здатний з повним приводом).

Звіси кузова дозволяють “штурмувати” високі перепони без ризику пошкодити бампери або кузовні панелі. Також в базі – антигравійний захист днища і сталевий – картера двигуна. Ми прийшли висновку, що на Дастері легко можна доїхати по бездоріжжю до пункту призначення, чи то дачі, будинку в лісі або озера.

І наостанок про приємне, а саме про витрату палива. На трасі при швидкості 90 км/год у нас вийшло 5 л, при швидкості 110 км/год – 5,8 – 6 л. Місто – 6,4 л, на бездоріжжі – 6,8 л.

Підбиваючи підсумки, хочу сказати, що Renault Duster лімітованої серії Ultramarine має бюджетну ціну, але при цьому – це стильний компактний міський кросовер, який почуває себе впевнено як на асфальті, так і на бездоріжжі. Тому мені здається, що часи, коли Дастер сприймали, як автомобіль “для дачі”, пройшли.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

МЮ готов продать ветерана уже в следующем месяце

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua