Кросовери, які найменше втрачають у ціні за 3 роки володіння
Останнім часом набирає популярність тенденція, коли водії через кожні три-п’ять років «оновлюють» свої машини. За цей час якраз встигає вийти чергове оновлення, і вподобана модель змінює старого «залізного коня» з пробігом. Оскільки зараз стійким попитом користуються компактні кросовери, розглянемо, які саме моделі найвигідніше брати.
Незважаючи на деяке упередження у вітчизняних водіїв щодо корейських автомобілів, компактні кросовери вельми популярні на ринку. Причому це стосується як нових машин, так і примірників з пробігом, які продаються на вторинному ринку, пише Novate.
Не поспішає дешевшати популярний «кореєць» – Kia Sportage. На машині четвертого покоління ціна падає на 11% за перший рік володіння і всього на 5% – за наступні два роки.
Схожу динаміку повільного падіння вартості демонструє і Hyundai Tucson. Однорічні Hyundai Tucson дешевшають всього на 5%, дворічні – на 8%, а ось трирічні – вже на 20%.
Але не варто думати, що в ціні мало втрачають тільки машини з Південної Кореї. Кросовер Toyota RAV4 останнім часом постійно в списку найбільш продаваних машин, тому цей японський кросовер можна вдало продати на «вторинці». В середньому, однорічні RAV4 втрачають всього 10% ціни, дворічні – 12%, а трирічні – 16%.
В середньому, близько 12% початкової вартості втрачають за перший рік власники кросовера Mazda CX-5. А ось екземпляри до 2017 року розглядати не будемо, оскільки вони ще старої дорестайлінгової версії.
Але далеко не всі японські моделі успішні на вторинному ринку. Стабільно користується попитом Nissan Qashqai – очевидно, не найкращий вкладення, якщо порівнювати з конкурентами. Дворічні екземпляри, представлені на ринку, коштують в середньому на 17% дешевше нових Qashqai, а трирічні втрачають вже 27%.
На вторинному автомобільному ринку можна знайти чимало компактних кросоверів родом з Європи, але в наш рейтинг потрапив тільки Volkswagen Tiguan. А все тому, що серед машин віком до трьох років багато моделей дешевшають швидше азіатських конкурентів, а є і такі, яких на ринку дуже мало, щоб проводити скільки-небудь об’єктивне порівняння.
Що стосується Tiguan, то трирічних машин на ринку практично немає, оскільки в 2016 році дебютувала нова версія. А німецькі кросовери з пробігом в один рік дешевшають всього на 4% (в середньому), а дворічні – на 12%.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий