Goodnews.ua


КрАЗ показав нову модель

Сентябрь 27
23:02 2019

Українські нафтогазовиків отримали в користування нову спецлабораторію для проведення геофізичних і гідродинамічних досліджень нафтових і газових свердловин. Лабораторія побудована на повнопривідному вантажному шасі КрАЗ-5322НЕ і призначена для виконання геофізичних і гідродинамічних досліджень свердловин приладами і проведення ремонтів інструментами, що опускають на дроті, пише Автотема з посиланням на SpecMachinery.

Спецлабораторія змонтована в кузові-фургоні з опалювальним відсіком оператора, також обладнаний і системою кондиціонування. Фургон оснащений комплектом знімних барабанів з дротом для лебідки, що має плавне безступінчасте регулювання швидкостей спуску-підйому глибинних приладів.

Кузов лабораторії на базі КрАЗ-5322НЕ виготовлений з цілісних сендвіч-панелей, каркасного типу, з’єднаних між собою за допомогою клепки і зварювання, що дозволяє успішно витримувати навантаження при пересуванні бездоріжжям. Використання повнопривідного шасі дозволяє використовувати спецавтомобіль на важкодоступній місцевості.

Усередині кузова є перегородка з дверима і вікном, що відокремлює операторський відсік від лебідочного. Відсік для оператора обладнаний пультом управління лебідкою, кріслом оператора, верстатом, відкидним столиком, диваном і шафою.

Лебідочний відсік обладнаний лебідкою зі знімними барабанами, автоматичним укладальником дроту. При плануванні кузова передбачено, що видача дроту буде здійснюватися в ліву сторону. Ізольований від робочого персоналу лебідочний відсік дозволяє виключити прямий контакт з шкідливими нафтовими і газовими випарами.

Особливий інтерес у цій лабораторії представляє дослідницька лебідка, що застосовується для підйому і спуску дослідних приладів під час гідродинамічних, геофізичних досліджень нафтових і газових свердловин глибиною до 7000 м, а також для скребкування. Лебідка працює в умовах помірного і холодного мікрокліматичних районів.

Редуктор лебідки з вбудованим багатодисковим фрикціоном забезпечує плавне регулювання зчеплення, що передає крутний момент до барабана лебідки, усуває аварійні ситуації, пов’язані з обривом дроту, на якій опускається прилад. Не до кінця затягнутий фрикціон в разі зацепу прослизає і оберігає дріт від обриву. Ступінь затягування фрикціону регулюється рукояткою, яка має два положення, і в другому вона виконує функцію ручного приводу.

Додаткові датчики натягу, швидкості і глибини забезпечують своєчасне оповіщення про перевантаження і наступну зупинці приводу, тим самим запобігаючи обриву дроту.

Привід лебідки забезпечує швидкість підйому від 3 м/с, в залежності від типу приводу. Тягові зусилля лебідки становить 4500 Н.

Редуктор забезпечує плавний спуск приладу, необхідний при геофізичних дослідженнях, а також швидкий спуск приладу під власною вагою, необхідний при гідродинамічних дослідженнях.

Наявність комплекту знімних барабанів на одній лебідці дозволяє вести вимірювання тиску глибинними манометрами. Заміна барабана займає не більше 10 хв.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Убивці двох українок у Німеччині визнали провину перед судом

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua