Goodnews.ua


Коли в Україні зменшать податки на автомобілі

Март 09
15:01 2019

У нових правилах розмитнення легкових автомобілів, які запрацювали з 25 листопада 2018 року, передбачався пільговий період тривалістю 3 місяці. Протягом цього часу акцизний збір нараховувався з коефіцієнтом 0,5. Іншими словами, – при розмитненні авто слід було сплачувати лише половину акцизу, пише Автотема з посиланням на auto.ria.com.

Варто зазначити, що знижка ця автомобілістам сподобалась. Інакше за минулі 90 днів не було б розмитнено понад 218 тисяч автомобілів, що більше, ніж за 2 минулі роки разом узяті.

Проте час дії “знижки” закінчився 22 лютого. Розмір митних платежів в середньому зріс на 500-1000 євро з одного автомобіля. І чимало автомобілістів задаються питанням про доцільність розмитнення за повною ставкою. Тож, чи буде продовжено пільги на акциз? Питання це не безпідставне: існує законопроект, з номером 9522, у якому запропоновано додати ще 3 місяці зниженого акцизу. Але…

Три місяці вже очікувати не слід – термін пільг, зазначений у проекті, закінчується разом з періодом “нештрафування” за неправомірну експлуатацію авто на іноземній реєстрації, тобто, 24 травня 2019 року. Отже, потенційно вже менше, ніж 3 місяці.

Окрім цього, документ наразі не виносився на розгляд у профільному комітеті з питань податкової та митної політики, та й резюме від Головного науково-експертного управління ВР та інших суміжних комітетів немає, отже рекомендувати його до включення у порядок денний Верховної Ради поки неможливо.

Додає свого і позиція Мінфіну: у відомстві повідомили, що вони проти продовження пільг, оскільки розмитнення і без того проходить непогано, і в цілому прогнозована кількість “євроблях” (третина від їх кількості в Україні) буде “легалізована” до 24 травня.

Ще у ВР на підході до розгляду величенький “мовний законопроект”, у якому 2500 поправок. На їх розгляд може піти кілька днів, якщо не тижнів. А далі – президентські вибори, оголошення результатів або ж другий тур, а потім… прийде 24 травня, коли вже не буде сенсу продовжувати будь-які пільги.

Однак, не перший рік досліджуючи український авторинок, зазначимо: напевно, це не найгірший сценарій. Минуло три місяці зі зниженим, далі – з повним акцизом, а потім можна буде зібрати митну статистику та порівняти “до” і “після”. І якщо виявиться, що поки діяли менші податки держава отримувала більші надходження у бюджет, цілком логічно розпочинати мову про перегляд чинних ставок податків на імпорт автомобілів.

А може розповсюдити змінену формулу акцизу ще й на автобуси та вантажівки. Адже одного разу “закон 3251” вже довів, що зниження податкового тиску збільшує надходження у державну скарбницю. Тому, більше шансів є на те, що правила розмитнення можуть бути переглянуті знову, через якийсь час, якщо статистика ще раз підтвердить доцільність зниження податків.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Під час візиту на Корсику Папа Франциск назвав український та російський народи «двоюрідними братами»

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua