Goodnews.ua


«ЕвроЗубр»: помітили новий крутий МАЗ

Октябрь 29
12:00 2018

Навесні цього року Мінський автозавод почав випуск нового покоління вантажівок – першим статус серійного отримав магістральний тягач МАЗ-5440M9.

Вантажівки «тільки для Європи» відрізняються, в першу чергу, дизайном: на каркас старої кабіни навішені нові кузовні панелі, які до невпізнання змінили зовнішність. Всередині – принципово нова приладова панель, нові матеріали обробки, збільшені по ширині на 10 см спальні полиці і рульова колонка від Mercedes-Benz.

Шлях від дослідного зразка до серійної моделі МАЗ-5440M9 пройшов за чотири роки – дебют перспективного сімейства Євро-6 відбувся влітку 2014-го. Відомо, що «ЕвроМАЗ» буде оснащуватися новітніми рядними «шістками» Mercedes-Benz: або 10,7-літровими OM 470 потужністю від 360 до 428 к.с., або OM 471 віддачею від 448 до 475 к.с.

Трансмісія – тільки виробництва Mercedes-Benz, притому коробки передач пропонуються двох типів: 16-ступінчаста механіка або 12-ступінчастий робот. А ось марку головної передачі пропонується вибрати клієнту: доступні варіанти – вузол Daimler або МАЗ. Передня підвіска – залежна, на поздовжніх ресорах; задня – пневматична чотирьохбалонна.

Рульовий механізм – інтегрального типу, виробництва ZF або HEMA. Гальмівна система робоча – пневматична, з антиблокувальною (ABS) і протибуксувальною системами (АSR). Гальмівні механізми всіх коліс – дискові. В якості допоміжної гальмівної системи може застосовуватися моторне гальмо і/або гідродинамічний сповільнювач.

Ціна новітнього «магістральника» МАЗ-5440M9 – 87 000 євро для білоруського споживача.

За ці гроші клієнт отримає 475-сильну версію з усіма можливими опціями – роботизованою коробкою, німецьким заднім мостом, а також багатою електронною начинкою (включаючи систему екстреного гальмування при виявленні перешкод!).

В кабіні будуть сидіння ISRI на пневмопідвісці, пара спальних місць, електричні склопідйомники і електрокеровані дзеркала, а також незалежний повітряний обігрівач, кондиціонер і холодильник. Для розміщення речей є два багажних відділення об’ємом 200 літрів кожне, плюс бокси на стельовій консолі, в торпедо і дверях.

Клімат-контроль, круїз-контроль і мультимедійна система – теж є елементами базової комплектації. До того ж тягач обладнаний двома алюмінієвими паливними баками об’ємом 700 і 450 літрів. При цьому виробник обіцяє середню витрату палива на рівні 27 літрів на 100 км пробігу.

До речі, на цьому тижні мінчани помітили дуже ефектну версію нової вантажівки – з двома шикарними аерографічними зубрами на боковинах кабіни. Цей екземпляр вирішено використовувати виключно як виставковий зразок.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

«Плохая карма»: следующий соперник Богачука уже получил нового оппонента

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua