Goodnews.ua


Для української армії знайдено подвійну альтернативу радянським ГАЗ-66

Январь 02
13:00 2019

«Бориспільський автозавод» ще рік тому запропонував ЗСУ реальну альтернативу російському ГАЗ-66. Замінити в армії «шишиги» пропонували на Tata LPTA 713 у виконанні 4×4. Проста і невибаглива вантажівка з дизельним двигуном навіть проходити випробування в Україні, пише Автотема з посиланням на autoconsulting.

Але виявляється, військовим БАЗ готовий представити і ще одну повнопривідну новинку. В якості альтернативи ГАЗ-66 корпорація «Еталон» готова запропонувати ще один автомобіль індійського виробництва – Ashok Leyland Guru 715 у виконанні 4х4, представлений на виставці озброєнь в Делі в 2018 році.

Легка повнопривідна вантажівка від індійського виробника Ashok Leyland має точно такий же кліренс, як і ГАЗ-66, укомплектований дизельним двигуном в 150 к.с. і за габаритними розмірами практично ідентичний з російським аналогом. Якщо придивитися уважніше, то можна помітити, що у AL Guru кабіна чеського вантажівки Avia, права на який також були викуплені індійською корпорацією. Притому, кабіна Avia також відкидна.

На відміну від ГАЗ-66 у Ashok Leyland Guru 715 пневматична гальмівна система і 24-вольтне електрообладнання, більший запас ходу, але при цьому, така ж проста конструкція і на ресорах.

Армійська вантажівка Guru 715 має вантажопідйомність 2,5 т і призначена для установки різного навісного устаткування і спецверсій. Глава правління «Бориспільського автозаводу» Сергій Желевскій повідомив: ми як тільки побачили таку вантажівку, тут же зрозуміли, що це і є сучасна альтернатива застарілому ГАЗ-66 для ЗСУ та інших силових структур. Він трохи потужніший, ніж Tata LPTA 713, долає той самий брід, як ГАЗ-66, але підіймається на 35-градусний підйом.

«На сьогодні, ми готові запропонувати для силових структур обидві цих вантажівки і адаптувати їх під конкретні завдання, оснастити будь-якими надбудовами. Крім того, корпорація «Еталон» готова їх обслуговувати. Що ж стосується Tata LPTA 713, то її конструкція і двигун добре відомі в Україні по нашим автобусам. В Україні багато автопарків, які експлуатують автобуси Еталон А079 на агрегатній базі Tata і знають цей автомобіль,»- резюмував Сергій Желевскій.

Відзначимо, що з 2014 року ЗСУ шукає заміну російським ГАЗ-66, які в багатьох підрозділах вже вичерпали свій ресурс. В якості альтернативи пропонувалися Hyundai, Kia, вантажівки європейських марок, але з певних причин військових вони не влаштували. Головна причина – вони мали слабку конструкцію, яка не витримує реалій армійської експлуатації, або мали занадто високу ціну.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Италия — Украина: онлайн-трансляция матча молодежных сборных

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua