Goodnews.ua


5 двигунів на вторинному ринку, які ламаються найчастіше

Ноябрь 09
13:00 2020

Особливості та недоліки новітніх двигунів стануть відомі років через п’ять. Але мешканці вторинного ринку вивчені досконально – в тому числі і з негативного боку. Двигуни з самої поганою репутацією досліджував експерт порталу «За кермом», інформує «Твоя Машина».

Перш ніж розвінчати продукцію іменитих фірм, зробимо важливе застереження. Визначення «ненадійний двигун» – досить умовне. З ладу занадто рано і без видимих ​​причин виходять, зрозуміло, не всі поголовно двигуни якогось сімейства або серії, а тільки окремі екземпляри. Це по ним поступово і накопичується інформація – що найчастіше ламається і чому. Тисячі інших точно таких же двигунів успішно відпрацьовують закладений в них ресурс.

У світі немає прикладів, щоб, скажімо, половина випущених моторів розвалилася в гарантійний період. Все-таки заводи випускають більш-менш доведений продукт, в іншому випадку понесуть збитки. І репутація постраждає.

В даному огляді максимум уваги – тому, що продано в достатніх кількостях і часто зустрічається на вторинному ринку.

1.4 TSi / TFSi, сімейство EA111, Volkswagen / Audi

Цей двигун в 2007 році вважався дуже сучасним і прогресивним, визнаний «Двигуном року» і «Інновацією року». Що, звичайно, трохи дивно, оскільки профільні люди вже тоді дещо про нього знали. Витонченість інженерних рішень не підкріпилися високою надійністю. А багато відмов відбулося в гарантійний період.

1.8 TSi, 2.0 TSi, сімейство ЕА888, Volkswagen / Audi

Старші брати мотора 1.4, схожі конструктивно, також удостоїлися величезної кількості невтішних відгуків в спеціалізованій пресі. Мова про друге (2007-2012) і третє покоління двигунів.

Друге покоління за деякими описами настільки жахливе, зі згадуванням заміни поршневої групи по гарантії (слабкі кільця і ​​тонкостінні поршні) і скаженого масложора «літр на 500 км», що не віриться, що мотори здатні дожити до 300 тисяч. А вони доживали!

Масложор на третьому поколінні знизився, але літр синтетики на 3-4 тисячі кілометрів – норма, скаржитися дилерам безглуздо.

1.6 THP (EP6, Prince), Peugeot / Citroen

Створено «під керівництвом» BMW, дебютував на Mini в 2006 році. Пізніше з’явився на більшості моделей концерну PSA і деяких BMW. Кілька років поспіль був володарем титулу «Двигун року»: висока потужність з невеликого обсягу, турбіна twin-scroll, система зміни фаз газорозподілу, пряме впорскування, «розумний» водяний насос, відмінний баланс між продуктивністю і витратою.

У недоліках схожий з описаними вище фольксвагенівськими моторами, причина та ж – невиправдано складна конструкція з дуже тонкими рішеннями. Слабка поршнева група. Низький ресурс ланцюга, заспокоювачів і натяжителя ГРМ.

1.6, 2.0 (N45) і 1.8, 2.0 (N46), BMW

Також лауреати престижних премій в період 2001-2011 рр. – за інновації і передові рішення в поєднанні з видатними характеристиками. А в реальній експлуатації ці рядні бензинові «четвірки» часто і різноманітно вередували. В цілому більше нарікань до сімейства N46, яке масово випускалося до недавнього часу. Зустрічається на 1-й, 3-й і 5-й серіях, а також на X3.

Один з базових недоліків – відсутність масляного щупа. А датчик рівня масла нерідко видає бажане за дійсне або навпаки. У всіх моторів велика витрата масла (до літра на тисячу) і різні витоки, а масляне голодування призводить до смерті – повільної або швидкої, як пощастить.

1.5 dCi, 1.9 dCi, Renault

Всі турбодизелі відрізняються любов’ю до якісного палива, але ця лінійка моторів від Renault – особливо. Нас більшою мірою цікавить 1.5 (індекс К9К). Взагалі ці мотори в різних версіях по потужності застосовували майже на всіх моделях Renault, масових Ніссанах і навіть деяких Мерседесах.

Найбільш страшним був період 2000-2008 рр., Коли мотори тільки починали кар’єру. Проблемні місця, в загальному, типові для турбодизелів, але в даному випадку проблеми виникали набагато раніше і частіше, ніж це прийнято в пристойному суспільстві.

Паливна апаратура вкрай чутлива і вразлива. П’єзоелектричні форсунки вмирали після 10 000 км – особливо в варіації Delphi. Версія Siemens вважалася надійніше. Ламалася турбіна, виходив з ладу фільтр сажі, епізодично проверталися шатунні вкладиші (при заниженому рівні масла) і прогоряли поршні – підсумок некоректної роботи забруднених форсунок. Вередували датчики тиску наддуву і положення вала.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Щесны отметил победу Барселоны над Реалом выкуренной в раздевалке сигаретой

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua