Сили оборони за три дні кампанії «Будь собою» отримали майже 2,5 тисячі резюме
За три дні кампанії «Будь собою» резюме з наміром долучитися до Сил оборони України, відправили 2 420 охочих.
Як передає Укрінформ, про це Міноборони повідомляє в Телеграмі.
«У період з 11 по 14 червня 2024 року через портал army.gov.ua у партнерстві з Lobby X надійшло 2 420 нових відгуків від громадян», — ідеться в дописі.
Уточнюється, що найбільше резюме стосуються вакансій пов’язаних із БПЛА (232 відгуки на 115 вакансій) та розвідкою (208 на 54).
Читайте також: «Став плюс»: стартувала перша публічна кампанія рекрутингу до ГУР
Окрім того, додали в Міноборони, за цей період на порталі було додано 115 нових вакансій та створено чотири нові підрозділи.
Як повідомлялося, Міністерство оборони запустило сайт щодо підбору вакансій та підрозділів для військової служби.
Фото: АрміяInform