У Грузії бренд KFC представив «букет» та «заручне кільце» з куркою
Мережа KFC у Грузії розробила спеціальну рекламну кампанію до Дня святого Валентина. Відповідна пропозиція з’явилася на офіційному сайті бренду.
На офіційному сайті мережі швидкого харчування KFC з’явилися фотографії реклами, зняті до 14 лютого. Класичні курячі нагетси були складені в букети, коробку для заручного кільця і коробку цукерок. Бренд також пропонує парам залишитися вдома та подивитися фільм у супроводі закусок KFC.
Бренди регулярно пропонують креативні колаборації. У Японії піцерія Domino’s запустила молочний коктейль із беконом. За своєю суттю це стандартний молочний коктейль із морозивом та молоком Хоккайдо, але його доповнюють шматочки бекону. Вартість одного коктейлю становить 730 ¥. Японія не далека від винахідливих смакових поєднань. Чи то бананові пончики з каррі або морозиво з ікрою тріски, це країна для любителів дивних колаборацій.