Goodnews.ua


ТОП-5 кращих б/в автомобілів на «автоматі» в Україні

Ноябрь 02
16:23 2022

Хетчбеки є популярними у всьому світі, особливо Європі. Іноді тісні вулиці історичної забудови центрів міст чи обмеження місць для паркування означають, що володіти компактними авто на щодня стає необхідністю. Хетчі С-класу достатньо практичні та місткі, але зберігають все ще помірні габарити. Зручний доступ до багажника та складні задні сидіння означають, що вони підходять не тільки для поїздок супермаркет, але і для перевезення відносно об’ємних речей, таких як велосипеди. Оскільки вони компактні та не важать багато, хетчбеки також спритні на звивистих дорогах та економічні на трасі, що робить їх цілком універсальними.

Хетчбек з АКПП – це найідеальніший вибір, якщо ви проводите чимало щоденного часу в заторах мегаполісу або просто не володієте необхідними навиками управління традиційним трипедальним авто. Залиште у спокої ліву ногу, а праву руку просто поставте на кермо. Все! Зміна швидкостей в автомобілі буде відбуватися самостійно – тобто автоматично.

Прекрасна половина людства почала все частіше сідати за кермо, отож компактний симпатичний автомобіль «на автоматі» матиме нагоду стати її найкращим помічником. Незалежно від того, який тип автоматичної коробки передач використовує машина – класичний гідротрансформатор, роботизовану трансмісію чи безступеневий «варіатор» – головне, щоби було дві педалі. Спойлер: у цій добірці будуть лише хетчі з класичним «автоматом».

Що ж, як ви вже зрозуміли, у цій добірці видання MMR підібрало для вас ТОП-5 хетчбеків на вторинному ринку України з автоматичною КПП. Читайте нижче, чому кожен із варіантів був включений до списку.

Citroen C4 (2015-2020)

Топ-рекомендація з точки зору комфортабельності. Сітроен, як і належить типовій французькій машині, в першу чергу націлений на отримання релаксу за рулем. Він м’який і комфортний, затишний і тихий. Опціональний панорамний дах лише доповнює цю атмосферу, як і, наприклад, автоматична трансмісія. Втім, ми рекомендуємо С4 саме після фейсліфтингу, бо якраз у 2015-му році відбулися позитивні зміни в агрегатній базі хетчбека Сітроен.

До оновлення, тобто з 2010 по 2015 роки випуску, на С4 ставили два типи АКПП: архаїчний 4-ступеневий гідротрансформатор або 6-швидкісний «робот». Обидві трансмісії є власними розробками PSA. До обох з них можна звикнути, але високою надійністю вони не відрізнялися. Саме тому в MMR звертають вашу увагу на екземпляри, випущені після фейсліфту 2015 року, адже такі у версіях з «автоматом» комплектувалися японським гідротрансформатором Aisin на 6 передач. Якраз він повністю відповідає характеру С4: зібраному, добротному, але разом з тим вальяжному і спокійному.

Honda Civic (2011-2016)

Топ-рекомендація MMR з точки зору драйверського азарту. Скажімо відверто: кожен компактний хетчбек, представлений в цьому списку, є надійною машиною. Але Хонда, як продукт японської інженерної думки, надасть вам впевненості у вашому авто найбільше з усіх, це точно. Пропозицій на даний момент в Україні не так багато, але знайти серед них «цілу» машину з автоматичною КПП можна легко. Двигун, найімовірніше, буде 1.8-літрови бензиновий «атмосферник» потужністю 141 к.с. Трансмісія – класичний гідротрансформатор, на 5 передач.

Середні витрати пального для хетчбека на «автоматі» дорівнюють 6.5 л/100 км. Звісно, це за умови, що ви не будете рушати з пробуксовкою, бо, як відомо, темперамент у Хонди Цівіка запальний. Керованість, відчуття зворотного зв’язку та стабільність у поворотах – це атрибути «справжніх» Хонд, якою безумовно є і Цівік 9 генерації. Так, машина жорстка, але тут це зрозуміло, бо баланс розумно зміщений в сторону драйву.

Chevrolet Volt (2015-2019)

Топ-рекомендація з точки зору екологічності та економічності. Хетчбек Вольт 2 покоління за довжиною трохи перевершує інших учасників добірки – його красива похила лінія даху спроектована таким чином, щоби зробити аеродинаміку машини якомога кращою. Цікаво, що по факту Шевроле 4-місний, центральний тунель ззаду піднятий в рівень з диваном і щедро нагороджений аж двома підстаканниками. Причиною цього є акумуляторна батарея, яка міститься там – адже Шевроле Вольт це гібрид!

Так так, ні для кого не новина, що цей компактний хетчбек Шеві є Plug-in гідридом. 1.5-літровий атмосферний ДВЗ видає сам по собі 101 к.с., але в купі з електромотором потужність машини зростає до 151 к.с. Витрати палива що в місті, що за містом однакові – це 5.5 л/100 км. Але тут варто мати на увазі, що у чисто електричному режимі Вольт здатен долати 80 кілометрів, тобто ви можете використовувати його для поїздки на роботу чи у справах по місту як електромобіль, не витрачаючи при цьому бензин.

Hyundai i30 (2012-2016)

Рекомендація MMR з точки зору співвідношення ціна/якість. Саме так, на Хюндай і30 другого покоління скарг немає практично ніяких. На вторинному ринку України цей компакт найчастіше попадається з дизельним та бензиновим моторами 1.6 (130-134 к.с. та 130-140 к.с. відповідно). АКПП з бензиновими агрегатами ставилась 6-ступенева, гідротрансформатор, тоді як з дизелем в парі працює «робот» на 7 швидкостей.

Витрати пального в змішаному циклі дорівнюють 4.0 л / 100 км для дизельного та 6.2 для бензинового агрегатів. Серед переваг саме і30 слід згадати гарну якість зборки салону, а також простір для пасажирів на обох рядах. Ергономіка інтер’єру Хюндайчика також на висоті, зрештою, і мотори/КПП є надійними. Об’єктивними недоліками моделі постають низький кліренс, посередня шумоізоляція та жорсткість підвіски.

Kia Ceed (2012-2018)

Топ-рекомендація MMR з точки зору бюджетності. Знайти хетчбек Кіа до десяти тисяч доларів ще простіше, ніж і30-го. Кіа Сід являє собою технічного близнюка вищезгаданого Хюндай, просто з іншим дизайном та мінорними переналаштуваннями підвіски. Кіа Сід так само чудово себе зарекомендував у вторинній експлуатації і так само коштує адекватних грошей. Складно додати чогось іще про ці корейські компакти, окрім того, що вони скоріше перевершать сподівання, аніж навпаки.

До речі, Кіа Сід, як і Хюндай і30, були доступні в 3-дверному виконанні. Іноді такі авто можна зустріти і в Україні. Перевагами Кіа часто називають відносно дешеві запчастини, «витратники» і сервісне обслуговування. Крім того, відмічають надійність двигунів і трансмісій, що тим паче робить вживаного корейця вигідною покупкою. А що не радує, це не надто витривала для наших доріг підвіска, яка, на додачу, ще й добряче трусить на нерівностях. Шумоізоляція також не є найсильнішою стороною Кіа, але то таке, не критично, як кажуть.

Share

Статьи по теме

Останні новини

Раньери впервые отреагировал на слухи, что он возглавит Рому

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua