Збій роботи Facebook міг обійтися компанії у $100 млн – ЗМІ
Збій роботи застосунків Facebook Inc. (SPB: FB) – Facebook, Instagram і WhatsApp у понеділок може коштувати компанії приблизно $100 млн, підрахували аналітики американського видання Fortune.
Експерти Fortune у своїх розрахунках базувалися на фінансових результатах компанії за другий квартал поточного року, в якому виручка Facebook становила $29,08 млрд, або $319,6 млн у день, або $13,3 млн у годину. Зважаючи на те, що застосунки компанії не працювали протягом майже 7,5 годин, вона могла втратити $99,75 млн.
Інша компанія, що надає послуги з оцінки реклами, Standard Media Index дала оптимістичнішу оцінку. За підрахунками її аналітиків, Facebook міг втратити майже $3,3 млн за період збою. Однак Standard Media Index покладалися виключно на оцінку того, скільки компанії витрачають на рекламу своїх продуктів у застосунках Facebook у день.
Крім того, віце-президент дослідницької Forrester Майк Пру вважає, що майже 10 млн компаній і брендів, які розміщують свою рекламу у Facebook та Instagram, можуть обґрунтовано вимагати відшкодування збитків – ймовірно, у вигляді безкоштовної реклами.
"Лише Facebook може точно сказати, яка частина виручки була втрачена внаслідок збоїв. Рекламодавці та клієнти мають вимагати від компанії відшкодування втрачених можливостей", – зазначив Пру у своєму коментарі для CNBC.
Продаж деяких підприємств, які використовують платформи Facebook, під час збою в понеділок скоротився на 30-70% порівняно з таким самим періодом тиждень тому, написало видання The New York Times.
Інцидент, що стався, також призвів до зниження ринкової капіталізації компанії. За підсумками торгів у понеділок вартість Facebook скоротилася на 5%, що становить приблизно $47 млрд у грошовому еквіваленті.
Під час торгів на біржі Nasdaq у середу акції компанії дешевшають на 0,6%. Ринкова капіталізація за останній тиждень скоротилася на 2,3% і становить $938,8 млрд.
Источник: itta.info