Водіям розповіли, як змінюється витрата палива в дощову погоду
В негоду збільшується витрата палива, причиною тому є калюжі на дорогах. Вони створюють додатковий опір. Для того щоб підтримувати необхідну швидкість, потрібно затратити більше палива, ніж при поїздках по сухому дорожному покриттю.
Експерти вирішили з’ясувати, наскільки саме збільшується витрата палива при їзді по калюжах на прикладі Renault Duster з турбованим мотором і варіатором, пише Avtosota.
Виробник зазначає, що за містом цей автомобіль споживає близько 6 літрів бензину А-95. На ділі це виявилося вірним лише при їзді по ідеальному асфальту в сонячну погоду зі швидкістю не більш 80 км / год. Якщо ж збільшити швидкість всього на 10 км / год, витрата зросте до 7-8 літрів.
Провівши нехитрі розрахунки можна прийти до висновку, що при збільшенні швидкості до 120 км / год витрата палива звичайного кросовера може досягти показників великого позашляховика.
Коли машина їде по мокрій дорозі, опір зростає ще значніше. Під час їзди по калюжах перед колесами виникає водяний клин – хвиля, що утворюється перед передньою кромкою протектора, коли він відводить велику частину води в сторони. Вплив водяного клина чітко помітно, коли в калюжу потрапляє одне з ведучих коліс. Спроби машини подолати водні вали і призводять до збільшення споживання палива.
При їзді по калюжах необхідно знижувати швидкість ще для того, щоб уникнути аквапланування, коли шина втрачає зчеплення з дорогою.
В результаті експерименту Duster на швидкості 90 км / год по мокрій дорозі став споживати близько 12-13 літрів. Таким чином, показник збільшився майже на третину.