Goodnews.ua


Нова стратегія безпеки на дорогах: що зміниться для водіїв

Октябрь 24
20:28 2020

Затверджена днями стратегія підвищення безпеки дорожнього руху в Україні передбачає ряд нововведень: від нових обмежувачів швидкості до S-подібних поворотів. Про ці та інші зміни для водіїв УНН розповіла експерт Майя Сергєєва.

«Те, що було запропоновано — це новий національний стандарт. Він спрямований на створення певних умов дорожнього руху для водія, при яких він не буде гальмувати кожен раз, а буде дотримуватися одну і ту ж (плюс-мінус) швидкість на дорозі. І це, безумовно, повинно привести до зниження аварійних ситуацій на дорогах та смертності. Я переконана, що це все призведе до поліпшення дорожнього руху», — зазначила вона.

Водіїв чекає абсолютно нова класифікація додаткових елементів для зниження швидкості на дорогах і повсюдне збільшення їх кількості.

«Раніше у нас був стандарт, який передбачав наявність тільки «лежачого поліцейського» і його кілька модифікацій: бугор і пластини. Тепер же все виходить на європейський рівень, і нам пропонують трохи по-іншому розглядати ці обмежувачі швидкості. Там є новий перелік, причому з нього вже пропав «лежачий поліцейський». Це будуть «дорожні пагорби», будуть їх різні модифікації. Використовуватимуться шикани (повороти S-подібної форми, які звиваються для навмисного уповільнення автомобілів — ред.), зменшення ширини проїзної частини, підвищення пішохідних переходів і перехресть, підвищення проїжджої частини», — повідомила Сергєєва.

Також стратегія, яку впроваджує зараз Міністерство інфраструктури, містить у собі комплексний підхід до цифровізації і впровадження інтелектуальної транспортної системи, розвитку сучасної інфраструктури безпеки, створення системи ефективної і швидкої допомоги потерпілим у ДТП. Саме це, за словами екпертки, має у комплексі привести до задекларованого стратегією зниження смертності на дорогах на 50% до 2030 року.

Нагадаємо, Кабінет міністрів України затвердив стратегію підвищення безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року. За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, ключовою метою стратегії є зниження рівня смертності у результаті ДТП у порівнянні з 2019 роком — як мінімум на 30% до 2024 року, і на 50% до 2030 року.

Важливою складовою безпеки руху, яку в цьому році реалізувало Мінінфраструктури спільно з Міністерством внутрішніх справ, є запуск автоматичної відеофіксації порушень ПДР. Крім цього, відомство Криклія активно працює над розробкою і запуском системи автоматичного габаритно-вагового контролю з пристроєм комплексів WIM («Зважування у русі») і Weigh Control System, яка буде забезпечувати автоматичний збір даних з WІM і стаціонарних ГВК, фотофіксацію відмови і розподіл надходжень від штрафів.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

У Польщі поблизу кордону з Україною потрапив у ДТП туристичний автобус, 19 постраждалих

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua