Goodnews.ua


Як змінився попит на таксі під час карантину?

Май 08
14:37 2020

Наскільки відповідають дійсності жарти про київських таксистів, які були особливо популярні на початку карантину?

Армен Сафарян, виконавчий директор компанії I AM Group поділився з нами своїми спостереженнями, як змінився ринок таксі в Києві в зв’язку з обмеженнями, викликаними карантином.

Довідка: компанія I AM Group (https://iamgroup.com.ua/) заснована в 2015 році, пропонує оренду автомобілів в Києві для роботи в службах таксі і для приватних цілей.

 

Як змінилися ціни в таксі? Чи правда, що агрегатори (Убер, Болт, Уклон) задрали ціни?

Ціни на проїзд в таксі залишилися колишніми, а ось підвищувальних коефіцієнтів в піковий час і динамічного зростання вартості проїзду немає. Попит на поїздки зовсім невеликий. Тому порівнюючи з «докарантінними часом» — середня вартість поїздки стала нижче.

 

Попит на поїздки сильно зменшився?

Так, дуже сильно. Кількість поїздок впала у середньому на 60-80% у зв’язку з цим різко скоротилася потреба в автомобілях в сфері таксі, а звідси і скоротилася кількість бажаючих працювати в цій сфері.

 

А куди найчастіше їздять кияни на карантині?

Є перевезення медпрацівників, завдяки акціям від Uber і Bolt, які виділили промокоди і роздали їх серед медичних закладів, задіяним у боротьбі з Covid-19. На роботу продовжують їздити співробітники продовольчих магазинів, в тому числі менеджери. Ну і точно можна сказати про частину побутових переміщень до друзів і родичів, які раніше здійснювалися на громадському транспорті.

А що з водіями в таксі? Як змінився їхній дохід?

До карантину заробіток паркового водія був від трьох до семи тисяч гривень на тиждень. Дохід водіїв при 10-годинному робочому дні скоротився приблизно вдвічі. Удвічі скоротився і дохід автопарків. Ми віддаємо собі звіт в ситуації і тому ввели «антикризові тарифи» на оренду з оплатою за кількість кілометрів. Це допомагає водіям в службах перевезень відчувати себе більш захищеними. Крім того, після введення цих тарифів до нас частіше стали звертатися клієнти традиційних міжнародних прокатів. Ми об’єктивно стали сильно «вигідніше». Думаємо, що і після карантину цей підхід збережеться. У нас дуже комфортні умови оренди авто для роботи в таксі: iamgroup.com.ua/

 

Чи стали кияни частіше шукати додаткового заробітку у таксі?

У перші тижні карантину ми відзначили невелику кількість нетипових запитів на оренду автомобілів для роботи в службах таксі від людей, які ніколи раніше не були пов’язані з таксі. Особливо запам’ятався один учитель історії з київської школи. Багато хто дивиться на цю роботу через «рожеві окуляри». Всі ці запити — через марновірство про те, що «в таксі все добре». Думаю що люди, змушені цим займатися в період карантину — дуже сильно розчаруються. З економічної точки зору цей карантин — унікальна подія. Перевезення — це відображення рівня економічної активності городян. Такого зниження ще не було. Але це і зрозуміло.

«Легких грошей» зараз тут немає, це точно можу сказати.

 

Як ви оцінюєте свідомість пасажирів і водіїв? Всі користуються масками?

Здебільшого — так. Ми зі свого боку звичайно проводимо роз’яснювальну роботу з водіями. Але ЗМІ виконали величезну роботи в цьому напрямку. В цілому, і водії і пасажири використовують маски.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

«Энцо, я скучаю»: игроки Лестер после поражения Челси улетели в клуб в Данию

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua