Goodnews.ua


Живого місця немає: по яких дорогах в Україні краще не їздити (фото)

Май 11
22:00 2019

Під час “довгих” травневих вихідних, ми вирішили поїхати з Києва на відпочинок до Бердянська. Під час цієї поїздки, протяжність якої в обидва кінці склала близько 1600 км, ми отримали можливість оцінити справжню якість українських доріг відразу в декількох областях.

В Бердянськ з Києва можна потрапити кількома шляхами. Є найдовший маршрут – на Полтаву, потім необхідно звернути на Красноград, а з Краснограда виїхати на трасу Харків-Сімферополь і рухатися по ній до Запоріжжя і далі – до Василівці.

Після Василівки перед водієм встає вибір – їхати до Бердянська через Мелітополь або через Токмак. Про те, яке рішення буде кращим, мова піде трохи пізніше. Загальна протяжність цього маршруту – близько 850 км.

Є й інший шлях: Київ – Бориспіль – Переяслав-Хмельницький – Софіївка – Кременчук – Кам’янське (Дніпродзержинськ), потім в обхід Дніпра – на Запоріжжі, а потім знову або Токмак, або Мелітополь.

Цей маршрут є більш ніж на 100 км коротшим від попереднього, проте навігатор показав, що рух по ньому займе на годину довше, ніж їзда по більш довгому маршруту, через Полтаву – Красноград. Пояснюється це жахливою якістю цієї дороги, особливо в Черкаській області, після повороту в районі Золотоноші на Дніпро. Вночі по цій дорозі їздити не рекомендується, інакше є великий шанс залишитися без коліс.

Нормальний відрізок тут починається тільки після Каменського – більш ніж в 400 км від Києва, на об’їзній дорозі навколо Дніпра, яку грунтовно побудували в рамках підготовки до Євро-2012. Об’їзна переходить в трасу Дніпро-Запоріжжя. Її капітально відремонтували в минулому році і вона знаходиться у відмінному стані.

І є ще один шлях – не доїжджаючи до Полтави, згорнути в Решетилівці в сторону Кобеляк і далі рухатися через Царичанку, до Каменському, Запоріжжю та Бердянську. По протяжності цей маршрут майже такий же¸ як і кременчуцький, але кажуть, що якість дороги там краще. У підсумку, ми ним і скористалися.

Дорога Київ – Полтава приводилася в порядок ще в рамках підготовки до Євро-2012. Зараз будівельні роботи в Полтавській області ще йдуть. Однак аж до Лубен і Хорола, а це понад 200 км, за якість дорожнього покриття хвилюватися не варто. Воно дозволяє їхати практично з будь-якою швидкістю, на яку здатна ваша машина, хоча, зрозуміло, ми не рекомендуємо порушувати правила і перевищувати швидкість.

Після повороту в Решетилівці, ми виїхали на дворядне шосе. Воно було майже без ям, але латати-перелатана. Через це довелося сильно знизити швидкість. До речі, саме на цій дорозі в минулому році почали укладати сучасне цементно-бетонне покриття, яке, за словами прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, має перетворити це шосе в сучасну магістраль.

Ці роботи дійсно йдуть. Але якщо нову дорогу з якихось причин не побудують – маршрут Решетилівка – Дніпро стане дуже поганим. Справа в тому, що через дорожні роботи, деякі ділянки, за якими зараз потрібно їхати, являють собою справжнісіньку ґрунтовку. По ній можна пересуватися швидше 20-30 км/год.

А в районі Царичанки потрібно бути особливо уважним. Дорога покрита досить глибокими ямами, в яких можна легко пробити колесо. Удень їх можна майже без проблем об’їхати, але ось в темний час доби, потрібно бути гранично обережним.

За Дніпровсько-Запорізькому ділянці, ми виїхали на кримську трасу. Її не ремонтували дуже давно, але вона якимось чином до цих пір в пристойному стані. Покриття місцями дуже нерівне, але і майже без ям.

А в Василівці ми і встали перед тією самою дилемою – або через Токмак, або через Мелітополь. Справа в тому, що 140-км ділянка дороги через Токмак прийшла в абсолютно знищений стан ще в минулому році. Зараз, на рівні Єврокомісії вирішується питання про виділення коштів для капітального ремонту цього. Але поки цього не сталося, місцеві настійно рекомендують не потикатися в Токмак, особливо після настання темряви.

Тому вибір очевидний – їхати через Мелітополь. Якість цієї дороги залишає бажати кращого, але принаймні, вона не таїть в собі небезпечних сюрпризів.

Назад вирішили їхати через Красноград і Полтаву. Цей маршрут найдовший, але і найбільш швидкісний. Про трасу Київ-Полтава вище мова вже йшла. На цьому ж маршруті є автодорога М-29 – Харків – Красноград – Перещепине, яка була побудована в кінці “нульових” і за своєю якістю змагалася з автомагістраллю Київ-Бориспіль.

Але, перш ніж, потрапити на М-29, потрібно подолати кілометрів 100 ділянки траси Київ-Сімферополь в Запорізькій і Дніпропетровській областях. Вона дозволяє їхати досить швидко, але місцями вже покрита вибоїнами. У 2019 цій дорозі ще допоможе ямковий ремонт, але в 2020 році вона ризикує прийти в повну непридатність.

Звернувши в районі Новомосковська на трасу Дніпро – Донецьк (якість – трійка з плюсом), ми, через 20 км, повернули на М-29.

Тут, як раз і знаходиться пам’ятник тому, що відбувається з дорогами, коли їх будівництво переривається. Це так звана дніпровська “бетонка”. Її намагалися ремонтувати ще до Євро-2012, але здолали тільки один з напрямків, покривши його свіжим асфальтом. Тепер машини їздять тільки по ньому. Друга сторона заросла травою, перетворивши “бетонку” в дворядне шосе.

Нова ділянка траси М-29 також поступово приходить в непридатність. Вона все ще дозволяє розвивати велику швидкість, але лише в лівому ряду. У правому ряду, в деяких місцях вже можна пошкодити диски.

На цьому ж маршруті є дві по-справжньому поганих ділянки. Це короткий відрізок дороги Красноград-Карлівка, де в кількох місцях потрібно скидати швидкість майже до повної зупинки. Друга ділянка – це власне кажучи, місто Полтава, влада якого, схоже, вирішили, що дороги їм в місті взагалі не потрібні.

Якщо відкрити сайт Автострада, що показує актуальний стан українських доріг, то можна побачити, що більшість напрямків позначені червоним кольором, що свідчить про погану дорогу. З цим висновком можна погодитися – на схід і на південь від Києва живих доріг, які можна було б позначити зеленим кольором, залишилося дуже мало.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Website Protected by Spam Master


Останні новини

Роналду безумным ударом через себя вывел Португалию в четвертьфинал Лиги наций

Читать всю статью

Ми у соцмережах




Наші партнёри

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
Goodnews.ua